|
||||
|
||||
motor start niet GTI 8v (PB blok)
Ben ik eindelijk zover dat ik kan proberen om mijn motor opnieuw te llaten lopen,maar helaas.De start motorslaat wel aan,maar hij krijgt geen benzine (en ja het zit er wel in ) De pomp doet het ook want we hebben de benzineslangen ook nog een keer omgewisseld,en kreeg toen wel benzine over mijn armen gespoten.Kan het zijn dat mijn computer het niet doet,of omdat hij vanaf 20-03-2004 niet meer aangesloten zit weer gereset moet worden?
Laat het maar weten dan kan ik vanavond weer verder :biggrin: |
|
||||
|
||||
Worden de injectoren aangestuurd? Heb een keer een los contact gehad in de connector die op de spanningsrail van de injectoren zit. Lijkt mij dat je het daar ergens moet zoeken, als er tenminste branstof aankomt bij de rail.
Suc6
|
||||
|
||||
Zoals Marco zei, eerst daar ff de benzine leiding eraf en kijken of daar benzine uit komt. Dan bij elke injector ook nog eens kijken. Als daar overal benzine uit komt mogelijk geen vonk of staat ie niet op tijd ?
|
|||
|
|||
Als hij zolang niet heeft gelopen dan zit er geen brandstof maar lucht in de leiding moet je hem vooraan een slag los draaien en motor door starten dan gaat de lucht er wel uit kan wel een tijdje duren
|