|
|||
|
|||
Aankoop Golf G60 - Eindelijk foto's
Beste mensen,
Hier is ie dan, mijn golfje die ik een paar weken geleden gekocht heb: Een zwarte Golf GTI G60 1991. Origineel NL :P Een aantal jaar geleden had ik nog een zarte golf uit '89 1.3 maar die leeft niet meer maar met deze auto herleven die tijden weer Hier wat foto's: Hier zonder grill want die heb ik er al uit gehaald (zat een carbon look grill in + Angel eye's, intresse??): Hier de zijkant: Hier de achterkant: Hier foto's dat ik aan het klussen ben. Ik ben alles eruit aan het halen omdat de kachelradiateur lek was. Alles was nat. Waarschijnlijk is ie lek gegaan omdat hij zo lang stil heeft gestaan: De Luchtverdeler helemaal uit elkaar gehaald en de kachelradiateur vervangen door een nieuwe (25 euri). De kleppen waren bekleed met een soort schuim. Die waren helemaal doorweekt en viel eraf. Ik heb er dus een ander soort schuim opgeplakt die niet zo vocht gevoelig is, zie hier het resultaat: Verder heb ik, om alles te laten drogen, de hele bekleding eruit gehaald. Alles moet gedroogd worden. De korrels op de bodem zijn vocht absorberende korrels: Nou, binnenkort meer foto's van mijn projectje......die vloerrubbers met schuim drogen niet zo heel snel. Het is allemaal vettig van die koelvloeistof. Iemand anders een idee? Zijn er nieuwe vloer rubber matten te bestellen?
VW GOLF MK II GTI G60 (NL) VW GOLF MK IV 1.6 16V (NL) Last edited by Dennisgl : 08-07-2009 at 18:08. |
|
||||
|
||||
Lekker grondig...khou daar wel van!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Je doet het niet of je doet het goed Mijn vriendin verklaart mij voor
|
|||
|
|||
Quote:
Dan moet je je vriendin ook eens een grondige .............geven Misschien denkt ze dan anders over je project Goed bezig. Er moet nog veel gebeuren om hem lekker origineel te krijgen. |
|
||||
|
||||
zeker goed bezig, ff originele dubbele grill erin met rood randje, en die vreselijke pijp eronderuit
|
||||
|
||||
Zijn dat van die korrels uit een vochtvreter? Moet je een beetje mee uitkijken hoor, want dat tast metaal aan.
|
|
||||
|
||||
DennisGL, jij bent goed bezig!
Leuk dat je er een beetje hobby eraan hebt, en vrouwen ach. Die zullen nooit de ingewikkelde relatie tussen een man en zijn auto begrijpen. Veel plezier met je nieuwe aanwinst! |
|
|||
|
|||
Quote:
Nee, dat zijn speciale korrels om vet en olie te absorberen....
|
|||
|
|||
Quote:
Originele grill heb ik al. Mooie dubbele koplampen en rood randje... Ik wil die pijp er ook onderuit hebben alleen ben benieuwd hoeveel een originele uitlaat kost....effe binnenkort naar de dealer.
|
|||
|
|||
Quote:
Haha Maar valt mee wat er moet gebeuren hoor: Grill (heb ik al) Velgen (komt nog) uitlaat (komt nog) interieur (kan geen andere vinden en deze vindt ik prima) achterlichten (heb ik al) Voor de rest is ie redelijk origineel......alle bumpers enz......
|
||||
|
||||
Blijft leuk,een ori NL G60...maar geen geplakte voorruit en een 86er interieur???
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Je bent goed bezig, ga zo door
En blijf posten die pics!!
|
|||
|
|||
Quote:
Hoe bedoel je geplakte voorruit.....deze voorruit is volgens mij wel geplakt hoor....ik zie de kit zitten aan de binnenzijde.... Wat bedoel je met een 86er interieur? Auto is uit 91 dus zal dan toch een 91e interieur in moeten hehe Of begrijp ik het niet....
|
||||
|
||||
om je vloermatten mooi schoon te krijgen kun je (mijn mening) het beste met de hogedruk spuit doen.
dagje in de zon laten drogen en ziet er weer uit als nieuw! leuke auto verders! succes er mee... groet frank
|
||||
|
||||
ik heb nog een nieuwe einddemper liggen, is 300 km mee gereden, komt alleen onder een kr vandaan, kweet niet wat de diameter van een g60 origineel is
groetjes |
|
||||
|
||||
Sorry...zie het nu beter...geplakte ruit idd..
Maar dat interieur hoort iig niet in 91er..Volgens mij tot 87 geleverd.
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
zo'n einddemper hoort er op: (foto's van Domi zn oude golf 2 G60)
|
||||
|
||||
Goed bezig inderdaad !! Alleen zou ik die rood-zwarte achterlichten er weer in zetten in plaats van de geheel zwarte. Breekt toch net een beetje !!!
Succes verder !!
|
|||
|
|||
Leuke basis zeker iets leuks van te maken !
Succes !
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb rood-zwart er nu ook op....die zwarte zijn de oude die ik eraf heb gehaald....