|
|||
|
|||
Nu in prijs verlaagd Volkswagen Jetta 1.6 uit 1992
Met pijn in mijn hart zet ik bij deze mijn Jetta met de volgende specificaties te koop:
Merk: Volkswagen Model: Jetta Bouwjaar: Juni 1992 Carrosserie: 4 deurs Brandstof: Benzine Kleur: Alpinewit KM-stand: 172.xxx Gewicht: 910 Vermogen: 51kw -69pk Cylinder inhoud: 1595 cm3 Nieuwe APK tot 17-07-2010 ORIGINELE NEDERLANDER Accesoires: - Centrale deurvergrendeling - Startonderbreking met afstandbediening - GT verlagingsset (veren/dempers/veerschotels en toplagers) ca. 2 cm verlaagd - Wordt verkocht met standaard velgen aangezien de classic BBS velgen die hij had nu onder mijn nieuwe Vento liggen. - Nieuwe banden rondom - Recent vervangen (nieuwe) uitlaat vanaf de kat - kan geleverd worden met zowel andere voor als achter bumper (zie foto's, geen schade aan auto puur cosmetisch) - Stuurbekrachtiging (zelf in te bouwen) - 2x versterker + sub JBL 1750 watt piek / 1000 watt rms - Onderhoudshistorie bekend, boekjes aanwezig - Vanaf KM-stand 0 dealer onderhouden. - het evt. klussen is gedaan door een originele vw/audi monteur met 30 jaar ervaring (mijn schoonvader) - nog wat los spul aanwezig. - Heb nog een set nieuwe mistlampen en beugels liggen voor deze auto. - tevens heb ik andere bumpers om de bumpers te vervangen die er nu op zitten Vraagprijs: €1.000,- groetjes Karin Last edited by lobbes626 : 18-07-2009 at 07:41. Reason: Prijs verlaagd |
|
|||
|
|||
up!!
Last edited by lobbes626 : 06-07-2009 at 05:49. |
|
|||
|
|||
En daar gaat ie weer ; )
|
|
|||
|
|||
231 views, maar nog geen enkele reactie
|
|
|||
|
|||
Niemand een Jetta mk2 kopen??
Bieden mag ook!!!! voor een goed bod gaat hij ook weg. |
|
|||
|
|||
FF een zondag upje.. bieden mag he?
|
|
|||
|
|||
wil niemand deze jetta een goed huis bieden..???
|
|
|||
|
|||
Nu in PRIJS verlaagd!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Zaterdag mijn nieuwe halen!!! deze moet nu weg... Doe een goed bod en wie weet
|
|
||||
|
||||
waar staat de auto??
en heeft ie achter een tik gehad omdat de bumper zo scheef staat?
|
||||
|
||||
Voor ook zo te zien ..
|
|||
|
|||
Quote:
De auto staat in Krimpen a/d ijssel ( Nabij Rotterdam ) en de auto heeft inderdaad beschadigde bumpers.. maar ik heb andere die krijg je er natuurlijk bij.. Tevens gelijk een upje voor mijn Jetta. |
|
|||
|
|||
Wederom in prijs verlaagd nu €1000.- Krijg vandaag mijn Vento.. ( Foto's volgen snel )
|
|
|||
|
|||
upje
|
|
|||
|
|||
Verkocht onder voorbehoud!!