|
|||
|
|||
peperdure MK3 stukken uit de USA
Onlangs heb ik bij een Belgische VW garage 2 Amerikaanse kentekenverlichtingglasjes(artikelnummer 1HM943119 A). Prijs in het ETKA-systeem bedraagde 22,00 euro per stuk. Toen het stuk na 4 weken arriveerde in Belgie werd mijn een rekening voorgelegd van 95,22 euro per stuk, kostprijs 152,36 euro exclusief BTW waarbij het stuk dan in totaal een bedrag koste van maar liefst 170,45 euro. Is dit normale transportkosten? Mij lijkt dit fel overdreven. Iemand ervaring mee...?>???
|
|
||||
|
||||
geen ervaring mee, maar vindt het echt niet normaal
|
||||
|
||||
Mooi laten liggen die handel is niet normaal.
Als ik iets bij de dealer bestel dan moet ik altijd vooruit betalen als ze het moeten bestellen .Dit voorkomt een hoop gezeik achteraf. |
|
||||
|
||||
Vreemd verhaal zeg!
Waar baseren ze die nieuwe prijs op dan? Het hoeft niet, maar ik betaal ook altijd bij bestellen, ze vragen er altijd naar.. |
|
||||
|
||||
als je kunt bewijzen dat je eerst een andere prijs is verteld zou ik een brief naar de importeur sturen, zou een factor 4 prijsverhoging niet zomaar accepteren.... gaat helemaal nergens over toch?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Die verzendkosten komen mij helaas maar al te bekend voor... Gelukkig kun je een hoop via de normale weg verkrijgen of via VW-Classicparts, deze leveren namelijk ook een boel US onderdelen, ook voor Golf 3!
|
||||
|
||||
Verzendkosten en heffingen/belastingen kunnen de prijs flink opschroeven.
Maar dit gaat natuurlijk wel erg ver. |
|
||||
|
||||
zeker inclusief montage ?
|
|
|||
|
|||
dit is wel heel erg duur.
zeker gezien de onderdelen gewoon uit duitsland komen en niet amerika. zou toch even een andere garage opbellen voor de exacte prijs en dit voorleggen aan je eigen garage |
|
||||
|
||||
Bpm?
|
||||
|
||||
Quote:
Er zit geen auto aan vast. En in Belgie kennen ze geen BPM.
|
||||
|
||||
65€ verzendkosten dus?
maar als ze echt uit amerika komen is dat toch niet zo raar? |
|
||||
|
||||
Je kunt verzending vanuit de USA ook regelen via Holland Ranch in Buffalo Texas. Dit zijn Hollanders die in Texas een ranch annex camping hebben. Zij verzenden alles op het gebied van auto's in containers. Hierdoor kan een verzending vaak lekker goedkoop uitvallen. Indien betaling via Pay Pal met de Amerikaanse verkoper niet mogelijk is, dan kunnen ze via Holland Ranch ook wel betalen, echter men verwacht dan wel vooruitbetaling naar hun rekening. Ze hebben ook een NL rekening dus dat is geen probleem.
Holland Ranch Buffalo Texas, Hans en Bianca Hendriks http://www.usa2ned.com/ |