|
||||
|
||||
Johan-k
Hallo.
ik ben johan ben 18 jaar en woon in zwolle zit al poosje op het forum te kijken paar vragen gesteld en dacht laat ik me ook maar voorstellen mijn golf 1 Gekocht van de eerste eigenaar met toen 61.*** op de teller. aan de rechter zijde paar deukjes maar dat is ook de reden waarom die in de verkoop moest vanwege zijn zoon het zonde vond als Opa hem kapot zou rijden toen ik hem kocht wat alles nog standaard zelf de banden van de fabriek nog dus moesten er maar is andere velgen onder. gekozen voor BBS rm velgen en na een beetje energie en tijd er in gestopt te hebben hadden we dit als resultaat laatst ook een Gti onderlip gemonteerd Cadeautje van me ouder omdat ik geslaagd was voor me opleiding als bedrijfs auto monteur kijk regelmatig op marktplaats gewoon een beetje rond kijken mischien kom je wel is wat leuks tegen en ja kwam een setje 13 inch 6J velgen tegen en dus ook maar opgehaald en opknappen maar eerst heb ik andere plannen. * nieuwe APK. * een en ander las werk laten doen. * Verlagen wat echt nodig is. * plattere banden op de bbs velgen. * en verder mijn stoel nog is opnieuw laten bekleden en verder zie ik wel een keer Groeten Johan |
|
||||
|
||||
veel plezier met je aanwinst, staat nog hoog op de poten, maar daar zal je ook wel iets aan gaan doen, denk ik.
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
welkom hier en nette mk1 heb je.
zo ziet het er uit als je hem laat zakken. |
|
||||
|
||||
leuk!!
Welkom. |
|
||||
|
||||
hij moet idd zakken maar eerst is nieuwe APK en dan wordt er waarschijnlijk eerst nog het een en ander aan gelast maar hoe dan ook hij gaat ooit een keer verlaagd worden alleen is het niet me hoogste periodetijd.
|
|
||||
|
||||
Welkom hier,nette mkI
|
|
||||
|
||||
Welkom, en veel plezier hier
|
|
||||
|
||||
zo laatst heeft de Mk1 weer een nieuwe APK gekregen
had het weekend er voor al even gekeken wat de min punten waren, dus uitlaat dicht gemaakt en nieuwe draag arm rubber gemonteerd. omdat me rechter voorscherm niet meer goed was (er zat een klein gaatjes in) dus nieuwe besteld en pas gemaakt nu nog even wachten op mijn vocht afscheider en daarna spuiten had laatst namelijk een spuit setje gehaald dus dat is uit proberen. |
|
||||
|
||||
Zo hij staat in kleur
nu alleen morgen nog even de blanke lak spuiten kijken hoe dat verloopt. maar hier een foto van het scherm in kleur |
|
||||
|
||||
JAJA eindelijk na een poos is toch de auto verlaagd
v-maxx schroefsetje besteld en gemonteerd. niet super laag maar vind zo wel goed plannen nu zijn in de winter dunnere banden monteren + achter 7J wiel randen omdat ze dan toch op zolder liggen kan ik er dan mooi mee bezig gaan en voor nu me winter velgen in orde maken en verder met het spuiten van me voorscherm oja ook een paar foto's gemaakt laatst toen ik onderdelen voor me zusjes auto moest kopen bij Schaftenaar zag ik ook nog een pot unipol staan dus die ook maar meteen mee genomen. en me velgen is gepoetst met unipol inplaats van belgom alu en het bevalt me wel beter Groeten Johan |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit met die verlaging!!! staat echt super...
|
||||
|
||||
Bedankt
|
|
||||
|
||||
omdat me 13" velgen aanliepen ben ik opzoek gegaan naar andere velgen voor in de winter.
dus zijn het 14" stalen velgen geworden dus ook maar even gepast omdat ze niet heel netjes meer waren heb ik ze even snel mat zwart gespoten. Meteen maar even een vraag. wanneer is het verstandig om de winter velgen te monteren. Groeten Johan |
|
||||
|
||||
Quote:
Nette auto hoor !! Winterwielen eronder als het begint te vriezen zo ongeveer
|
||||
|
||||
Leuke auto, alleen nu is hij verlaagd maar je rijdt op te hoge banden 195/60/15 toch ik zou zelf voor de betere look plattere banden monteren. Voor de rest een hele mooie auto.
|
||||
|
||||
Bedankt.
er liggen momenteel 195/50/15 op de bbsjes en in de winter wou ik op de BBSjes anders banden laten monteren zodat er volgende zomer stukken beter uitziet |
|
||||
|
||||
nog even een paar fototjes.
voordat binnenkort de wintervelgen er onder komen. Groeten Johan |
|
||||
|
||||
mooie auto...
|
||||
|
||||
gaaf ding, kan het zijn dat ik hm wel eens op de marslanden gespot heb bij een loodsje?
|
|
||||
|
||||
denk het niet ik kom af en toe bij schaftenaar anders kom ik eigenlijk nooit in marslanden.
dus ik vermoet dat je een ander er hebt gespot want er ree altijd nog een zilvere die is momenteel zwart namelijk |