|
|||
|
|||
Volkswagen Polo 6N
Hierbij bied ik mijn Polo te koop aan.
Merk: Volkswagen Model: Polo Bouwjaar: 17-10-1997 (model 1998) Kilometerstand: 205.xxx Carrosserie: Hatchback 3-deurs Brandstof: Benzine Gewicht: 885 kg Kleur: Groen Vermogen: 44kW Cilinderinhoud: 1390cc Apk: t/m 1 mei 2010 Opties: Stuurbekrachtiging Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening Middenarmsteun voor Milestone interieur in hoogte verstelbaar Golf IV versnellingspook + pookzak Golf IV Handremhandvat In hoogte verstelbaar stuur Audi TT pedalen Elektrisch schuifkanteldak Elektrische ramen Embleemloze grill + de orginelen Slotloze handgrepen Motorkapverlenger in kleur Stootstrips verwijdert Achterruitenwisser verwijdert Heldere zijknipperlichten Supersport schroefset 6N2 achterlichten 6N2 daklijsten 6N2 voorruit 6N2 gti onderlip 6N2 spiegels, 1 Europese en 1 Engelse Antenne gecleaned Regengootjes gecleaned Dak hoogglans zwart laten spuiten Veerpootbrug Wiechers gepolijst voor en achter Raceland spaghetti spruitstuk Vanaf de katalysator helemaal RVS uitlaat met Simons demper Luxe kentekenplaten Velgen: Steffan BCW 14” Voor 8J met nieuwe Continental 195-40-14 banden Achter 9J met zgan Hankook 195-45-14 banden Onderhoud: 189.560km Versnellingsbakolie ververst. 190.000km Grote beurt gehad (olie/ oliefilter/ bougies/ luchtfilter/ interieurfilter/ brandstoffilter vervangen). 195.580km Remschijven en remblokken vervangen. 196.650km Rechter raammechanisme vervangen 197.705km - Aerotwin ruitenwisser gemonteerd - Nieuwe accu 55A ipv 40A. 197.755km - Stuurbekrachtigingsolie ververst - V-snaar vervangen - Dynamo na laten kijken - Linker draagarm vervangen - Fuseekogel links vervangen - Aandrijfashoes links vervangen - Uitgelijnd 201.531km Nieuwe apk erop, zonder opmerkingen 201.814km 2 Nieuwe Continental voorbanden gemonteerd Er komen eind van deze week nieuwe foto's op zodra Misha ze geschoten heeft Prijs 2450 Contact 0652664018 Met vriendelijke groet Stijn Last edited by Stijntje : 05-07-2009 at 14:08. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ligt dat aan mij of wordt de polo helemaal uit zijn verband getrokken op deze foto's?
Wel een leuke auto!
|
||||
|
||||
Dat ligt niet aan jou, zijn met groothoek gemaakt.. vrij extreme hoeken.
Maar het was al aan het schemeren, dus foto's met de telelens ging niet echt meer. Voor de verkoop moeten er eigenlijk even wat andere foto's komen.
|
|||
|
|||
Peng!
|
|
|||
|
|||
peng
|
|
||||
|
||||
Mooie velgen hoor.. en Up..!!
|
|||
|
|||
Upje
|
|
|||
|
|||
Hey,
Heb je misschien ook foto's van het interieur en het motorblokkie? En van welke kleur moet ik nu uit gaan; die van de bovenste foto, of die van de onderste foto's? |
|
||||
|
||||
Nieuw record, auto vijf dagen in bezit en alweer te koop?
|
|||
|
|||
Klopt, ik heb iets anders opt oog,
Foto's van het interieur het is een normaal Milestone interieur in hoogte verstelbaar zit erg lekker en de kleur tja ik denk er tussen in ligt aan het licht bel anders even 0652664018 |
|
||||
|
||||
Ik denk dat hier de kleur het meest echt in uitkomt:
|
|||
|
|||
dat toch ook weer nie helemaal het zit er een beetje tussen in denk ik
|
|
|||
|
|||
ook te ruil zonder je velgen?
|
|||
|
|||
Nee nee ik wil deze keer graag geld,
|
|
|||
|
|||
ik kan nu ff geen geld missen dus zie ervan af . mooie wagen jongen top
wat denk je dat ik erbij moest leggen dan .die velgen raak je ook weer kwijt natuurlijk of dat kan je voor je volgende wagen gebruiken.
soon driving oldschool once again Last edited by seven13 : 09-07-2009 at 18:11. |
|
|||
|
|||
Zonder wielen mag ie weg voor 1800 euro,
maarja dan moet je wel zelf wielen mee brengen want ik heb anders niks 4x100. |
|
|||
|
|||
als we zouden ruilen kunnen mijn velgen eronder en de jouwe onder de mijne .maar je wilt geld zien dus denk dat het lastig gaat worden of niet? zeg het maar als je inetresse hebt in mijn wagen ik wil er 1650 voor hebben dus ruilen is wel een optie als je wilt natuurlijk dus zeg het maar .
|
|||
|
|||
Maar het verschil is dat ik enorm weinig vraag en jij enorm veel voor je auto. gezien de km-stand
|
|
|||
|
|||
en toch stuurde je een mailtje om een evt ruil te doen.ik vraag niet veel voor me wagen .aangezien ik er veel meer voor betaalt heb en de kosten heb gehad om hem zo te krijgen is de wagen juist een koopje.die van jouw heb ik ook al goedkoper zien staan.
maar ik zie af van een evt ruil .ik vind je wagen erg mooi en succes met de verkoop