|
||||
|
||||
polo 86c steilheck project (voor onderdelen of oplappen)
Ik verkoop men polotje omdat hij nu egt in de weg staat.
er zitten heel wat spullen bij !! mijn richtprijs is 500€ de motor heeft nog wat werk nodig maar is nog inorde Spullen kunnn ook appart verkocht worden maar niet verzonden worden vragen en biedingen via pb aub!! deze is van 1984 geloof ik grts Last edited by Kever_68 : 06-09-2010 at 15:57. |
|
||||
|
||||
Up,
deze maand komen halen is 300€! je mag altijd bieden ! staat egt in de weg nu ! Last edited by Kever_68 : 10-07-2009 at 20:30. |
|
||||
|
||||
Up!
moet egt weg! 300€ je krijgt er extra dash bij (is wel wat werk aan maar kanje gebruiken moest je iets speciaals wil maken ofzo) |
|
||||
|
||||
Quote:
² |
|
||||
|
||||
200€ en je mag hem zo komen halen!!
interieur is nog inorde |
|
||||
|
||||
rijdt deze nog wel beetje goed ???
als ik mijn polo niet rijdend krijg heb ik wel intresse in deze ff kijken of het moeilijk is met invoeren naar nederland
|
||||
|
||||
Quote:
mits je de motor wat oplapt wel, moet eens groot onderhoud krijgen + carbu en ontsteking afstellen dan zal deze weer deftig draaien grts |
|
||||
|
||||
veel spullen bijgekomen voor de polo, dus opnieuw tekoop,, prijs ligt nu wel hoger
Last edited by Kever_68 : 05-09-2010 at 10:22. |
|
||||
|
||||
opnieuw tekoop!!
|
|
||||
|
||||
Zet er ook even bij welk bouwjaar deze is. (belastingvrij heeft in Nederland een bepaalde meerwaarde...)
|
|||
|
|||
Is de veerpootbrug achter ook los te koop?
|
|
||||
|
||||
Quote:
alles is los tekoop maar liever zoveel mogenlijk tesamen, staat hier nu al een paar jaar en wil een parking plaatsje maken dus moet die weg (beetje teveel tesamen op het moment |
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor de tip, net in eerste post gezet |
|
||||
|
||||
prijs is bespreekbaar...
moet zo snel mogenlijk weg (en liefst in zijn geheel) |
|
||||
|
||||
moet egt weg, stukken kunnen appart weg maar ik verzend niet, dus miss kan je met iemand afspreken die iets anders nodig heeft en dan samen komen met 1 wagen of laten meenemen ofzo...
|
|
||||
|
||||
130€ zo komen halen, draait niet, remmen zitten vastgeroest, maar kas is nog in goede staat, bumpers enzo er allemaal bij !! moet dringed weg staat egt DIK in mijne weg hier !!
|
|
|||
|
|||
Quote:
Is de polo nog te koop want ik heb wel interesse . Ik heb juist dezelfde maar dan een dieseltje |
|
||||
|
||||
Quote:
ja zeker dat deze nog tekoopis, staat hier dik in de weg grts |
|
|||
|
|||
Quote:
Welke onderdelen zitten er allemaal bij? en mag ik je gsm nummer . Grtz |