|
||||
|
||||
VWfanatics Water & Air 09 ~ Dinxperlo
Laat maar komen die foto's van vandaag!
|
||||
|
||||
jij bent niet laat
|
|
||||
|
||||
ik stap over half uurtje in de auto en dan komen wij die kant op
hopend dat het weer mooi blijft dan word het wel een geslaagde dag tot horens en sprekens mazzels
|
|||
|
|||
goedbezig mannen / vrouwen .... |
|
||||
|
||||
Joo hier een live berichtje vanuit Dinxperloo! Super gezellig en dikke auto's!
|
|
|||
|
|||
Quote:
En bedankt . . |
|
||||
|
||||
Het was weer fijn.............
Top voor elkaar zoals altijd............. Lekker druk en broeierig warm............... Ik moest helaas eerder weg, had nog wat andere dingen te doen......... Vooruit...............1 fotootje dan...........de rest komt spoedig op WWW.VW-speed.nl
|
||||
|
||||
Hallo allemaal
ben net weer thuis vond het zeer geslaagd maar echt benauwd warm dat vond ik minder heb nog even een mooie iron cross bordje weten te scoren tot de volgende keer allemaal maar weer groeten jetta rat patrol
|
||||
|
||||
zoooooo.....een voorproefje van de pica's.... :-D
verzamelen @ doetinchem had er ook zin in dikke poloow broederliefde :-D wilde ik nou een passat of een kever :-D blijft mooi spul no comment :-D sletta....nice mk1 showgrid meesterlijk.... :!: :!: idem de rest is te bekijken op het photobucketlinkje en grote/ originele uitvoeringen zijn via pm met mailadres aan te vragen
|
||||
|
||||
en nog ff paar crea bea shots....
|
||||
|
||||
@ cabriodriver
heb je geen fotows geshoot van mijn jetta rat patrol :P
|
|||
|
|||
Lekker dagje gehad, alleen wát een hitte!
Hulde aan de organisatie! |
|
||||
|
||||
Ik was erg laat 14.15 uur maar ik heb me toch goed vermaakt.
Nog met wat bekenden gesproken en wat plaatjes geschoten. Het was wederom een topmeeting Pic's: Last edited by classic-edition : 28-06-2009 at 19:25. |
|
||||
|
||||
mooie meet mannen!!
mooi weer en de man van het ijs was niet zuinig met de bolletjes!! En nog bedankt voor de derde prijs in de transporter klasse!!! Groeten hans
|
||||
|
||||
Was zeker een goeie meeting! Goed georganiseerd allemaal! En ook weer genoeg mooie auto's gezien daar.
Ik vond het wel jammer dat de show en shine niet echt op schoot allemaal. Op zich kan dat natuurlijk ook niet, omdat elke auto goed bekeken moet worden. Maar sommigen stonden daar wel erg lang in de rij. Het idee met dat voor rijden en over dat podium vond ik wel weer heel mooi |
|
||||
|
||||
Ja dikke meeting alles dik voor elkaar heb genoten weer van deze meeting.
|
|
||||
|
||||
Pffff wat een dag, vet warm, gezellig en zoals elk jaar een dikke meeting.
Mooi en zeer hoge tuning gehalte bewonderdt. Alles was weer tip top voor mekaar. |
|
|||
|
|||
Niks op aan te merken! Dik voor elkaar...
Credits voor de organisatie! Catering was in orde, veel praatjes gemaakt en gelachen! Weer was ook goed, wel warm, maar beter dan regen Op naar MIVW
|
||||
|
||||
@traantje.....nee sorry; waar stond die dan want eigenlijk helemaal nie gespot nie
|
||||
|
||||
Quote:
hij stond 1e rij als je terrein op kwam of helemaal achteraan is maar net hoe je het bekijk maar in iedergeval bij de splitsing om terrein op te gaan en naar de shine and show te gaan