![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hej, ik ben Willem, kom uit barneveld en ben sinds een maand of 2 de gelukkige eigenaar van een golf gti uit 1979
. ik was al een tijdje helemaal gek van de golf en was al hele tijd op zoek naar een golf met kleine achterlichten en een beetje pk's.. ik had niet zo trek in een langzaame auto.. toen kwam ik deze golf tegen, en was meteen verkocht, ik belde de beste KNUL ( ![]() daar aangekomen zag ik de in een garage staan, netjes onder een doek. nadat de golf naar buiten was gereden heb ik hem is ff lekker goed bekeken, en vroeg daarna of ik een proefrit mocht maken. toen was ik er helemaal zeker van! dit word m! hier paar pic's (gezien jullie allemaal aardig fotogeil zijn ![]() ![]() ![]() Groeten Willemse Last edited by willemse : 28-06-2009 at 14:57. |
|
||||
|
||||
![]() Is de oude van PeterZ toch?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb hem van ene mark uit neerijnen.. |
|
||||
|
||||
![]() hehe zie net dat 'mark' mark niet is op het forum, maar PeterZ zoals jij zei chris..
dat is hem inderdaad! ik heb hem dus gekocht van PeterZ van dit forum! maar dan via marktplaats.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom!
Mooie mk1, lekker orgineel! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad, dat is mijn ex. Nogmaals: Veel plezier ermee. Hoop dat je hem vaker gaat gebruiken dan ik gedaan heb.
Op Marktplaats ben ik inderdaad Mark. Ik ben te bereiken via M.Plaats@provider.nl. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Oh, en trouwens:
Quote:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() hahaha ja sorry, k heb het al veranderd voor je
![]() k ben er zeker zuinig mee, en rij er af en toe nog welis mee ![]() ik ben al iets begonnen met het ontroesten van de auto.. bij de wielkasten achter is het aardig erg, check de topic "roest" onder Golf en Jetta MK1.. er moet in ieder geval wel gelast worden, maja wat wil je met een auto van 30 jaar oud.. |
|
||||
|
||||
![]() Toppie mkI man!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hallo Willem, Dus jij bent degene die deze mooie GTI voor mijn neus hebt weggekaapt! Op de dag dat jij hem hebt gekocht zou ik gaan kijken bij PeterZ. Ik baalde er eerst wel van ![]() Je hebt een mooie wagen ![]() Veel plezier ermee en ik hoop dat je hem origineel laat. |