|
||||
|
||||
Gezocht: genesis stuurwielembleem en genesis motorkapstikker
Hoi,
Ik ben op zoek naar een genesis stuurwielembleem en een genesis motorkapstikker. Heb jij er iets, stuur me een mail en we komen er wel uit. Groetjes, Patrick Lutgens Patricklutgens@hotmail.com
Polo G40 Genesis 1993 Last edited by PatrickG40 : 19-06-2009 at 12:56. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog wel zon stuurwielembleem alleen zonder opdruk http://www.marktplaats.nl/index.php...6df%3D1%23photo
|
|||
|
|||
en ik heb nog een complete stickerset voor de genesis
|
|
||||
|
||||
Ja, ik zag je stickerset, maar dat is niet binnen mijn budget.
|
|||
|
|||
wat is wel binnen je budget dan?
want het is een vraagprijs hoor. Alleen zijn ze heel lastig te krijgen . |
|
||||
|
||||
Nou ter vergelijking heb ik 2 motorkapstikkers gevonden met "genesis" en die kostten samen 10 euro.
|
|||
|
|||
dat is geweldig...
nou ja voor jou dan haha |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik vind het niet duur voor 10 euro ... bij de dealer kun je ze al haast niet krijgen want ze zijn best wel schaars en DUURDER !
|
|||
|
|||
en bij mijn stickerset heb je ook de muziekinstrumenten, voor de zijkanten
|
|
||||
|
||||
Het ging me eigenlijk om de motorkapstikker, die heeft er origineel opgezeten maar mijn auto is ooit overgespoten dus de stikker zit er niet meer op. Wel zie je nog het verschil in de lak, dus je ziet door het kleurverschil nog genesis staan. Daar wil ik dus weer een stikker op hebben, die stikker heb ik zojuist op ebay besteld. En Maurice van VWforum heb ik een pm gestuurd voor het stuurwielembleem. Dus hoogstwaarschijnlijk mag deze dicht.
|
||||
|
||||
Zon stuurwiel embleem is bij de dealer ook nog wel nieuw te bestellen kost dacht ik iets van 17 of 18 euro.