|
|||
|
|||
onderdelen en tips gevraagd
Heb me net voorgesteld en ben opzoek naar wat parts voor de golf. Deze hebben we net twee maanden een blauw metallic 3 deurs 89er 1800. Met stuurbekrachtiging, cv, luxe interieur en schuifdak. Luxe dus
In redelijke nette staat. Nu ben ik opzoek naar een grill met dubelle koplampen. Alleen de grill dus. Een rechter buitenspiegel, twee gelijke kunstof bescherm plaatjes die voor het achter wiel zitten. Maar belangrijker, vanmiddag wou ik 4 andere velgen monteren, BBS 15"honing graat. Maar de slotbouten zijn te kort. Wie weet of heeft 16 langere slotbouten voor mij? Of een adres waar ik ze kan kopen? Liefst NH of in de buurt van Amsterdam. Ik hoor het graag en zal snel ff fotos plaatsen. |
|
||||
|
||||
16 slotbouten Een slotbout per velg is meestal wel genoeg.
Of bedoel je soms wielbouten?
|
||||
|
||||
Als het gewoon wielbouten mogen zijn dan heb ik er nog wel genoeg liggen. Zijn het conische of bol-conische bouten?
|
|||
|
|||
Ik zou inderdaad niet slotbouten maar wielbouten. Maar wel langer dan de standaardbouten dit i.v.m. lm velgen
|
|
||||
|
||||
Waar kom je vandaan? Anders kom je een keer langs om te graaien in de bak met wielbouten. Ik woon vlakbij Hilversum.
Ik kan ze ook vrijdagavond mee nemen naar de meeting in A'dam, als jou dat beter uitkomt?
|
|||
|
|||
Je hebt dus wel de langere bouten die ik zoek? Waar is de meeting en hoe laat in A'dam?
|
|
||||
|
||||
Als je een lengte van het schroefdraad opgeeft dan weet ik het zeker, maar ik heb wel langere bouten.
Voor de meeting moet je ff op dit forum zoeken bij de meeting aankondigingen.
|
|||
|
|||
Quote:
De lengte is totaal 50 mm. Deze bouten komen max 5mm in de naaf. Vrijdag avond wordt helaas niks voor mij. Laat ff horen wat je voor me kan doen... Michel |
|
||||
|
||||
Dus hoelang wil je de bouten hebben?
Waar kom je vandaan?
|
|||
|
|||
Ik denk dan aan minimaal een lengte van zo'n 55mm>60mm. Ik woon in de kop van NH, dus het zou eventueel opsturen worden.
Ik hoor het graag van je |
|
||||
|
||||
Dan nog de laatste openstaande vraag voordat ik voor je ga kijken; bol-conisch of conisch?
|
|||
|
|||
volgens mij conisch, ben niet zo'n techneut
|---| | | \ / | | | | oftewel platte bovenkant en dan schuin naar het schroefdraad link plaatje |