|
||||
|
||||
1 juni - Simplicity Meeting Day 2009 ~ Kotem (B)
Hier komen vandaag of morgen de foto`s duurt namenlijk even zijn er in de 150
Dus heb even nodig met uploaden. Gr Ronnie Ze staan erop. http://s282.photobucket.com/albums/...0Kotem%20Begie/
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. Last edited by De Limburger : 02-06-2009 at 05:49. |
|
||||
|
||||
leuke foto`s ronnie
overigens lekker rustig en zeer warm terugweg regen en mega veel f*cking pinkpoppers gezien gr,egon |
|
|||
|
|||
heb je ook foto's van auto's die niet bij jullie groep horen...
|
|
|||
|
|||
deze zijn van mij,uurtje daargeweest,was me wat te warm http://s288.photobucket.com/albums/...966/kotem%2009/ |
|
||||
|
||||
Uhm ja dacht toch ook foto`s van anderen gemaakt te hebben.
Ja he weer was echt heerlijk, alleen op de terug weg wat regen gead, en bijna een file maar dat was net bij onze afslag. Egon we spreken ons nog. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Ik mocht niet komen met mijn sjink.... ben maar eenstukkie gaan fietsen met de kids
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ook erg leuke foto`s..
|
||||
|
||||
Quote:
De kwaliteit van wagens was wel hoog , maar dit heeft wel gezorgt voor een mooie meeting. Volgend jaar denk ik weer erbij te zijn. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
ja was een leuke mmeeting voor de korte tijd dat ik daar was...die foto's van jouw zijn ook apart met die speciale lens
|
|
||||
|
||||
ja sommige foto`s zijn wat minder, mooi, sommige wat wazig, maar de meeste vindt ik wel mooi vooral de foto`s van de intrieuren, van auto`s zijn mooi geworden.
Gr Ronnie
|
||||
|
||||
Mooie foto's Ronnie!
|
||||
|
||||
Dank dank..
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
daar staan weer zeer dikke wagens tussen.
|
|||
|
|||
Zal de amateur fotokes van de winnaars eens plaatsen :lol:
Best of rat: VW Kever Best of oldtimer: Toyota Celica Best of engine: Opel Kadett (zowel show als go, lag een 3.0 V6 in van omega/vectra) Lowest car: peugeot 406 Best of interior: peugeot 206 Best of ICE: Audi TT Best of wheels: Audi A4 Top 5 show & shine Opel Astra VW Golf 2 Audi A4 BMW E30 VW Bora Best of Show: VW Golf 2 Ok willen we de jury bedanken voor hun sublieme werk, er werd naar afwerking en detail gekeken, het concept was ook wel belangrijk, maar vooral toch afwerking en detail.
|
||||
|
||||
@Erik: Jammer genoeg had ik dus de verkeerde lens erop, je stond er wel op ook samen met de kever zelfs, maar helemaal wazig.
Jammer volgende keer maak ik nog eens zo foto`s maar dan denk ik vanaf de passagiers kant, keertje afspreken maken we zo eens een paar foto`s. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
cool je hond met de vw ketting
echt in stijl en gepast voor een meeting gr, egon |
|
||||
|
||||
Ja mijn stafford kiest alleen Volkswagen..
|
||||
|
||||
Vette foto's Ronnie Ik vond de meeting zeer geslaagd!