![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik ben op zoek naar 2 leren Golf 2 voorstoelen met de dikke wangen. Het mogen eventueel ook leren stoelen uit een Golf 3 of Corrado zijn, want het schijnt dat die ook in een Golf 2 passen.
Graag in zwart leer OF edition blue leer. Wat ik al heb en dus niet meer zoek: - Leren deurpanelen en zijpanelen - Leren pookhoes - Leren handremcover - Leren stuur - Leren Kamei armsteun Last edited by KJ-Golf : 16-06-2009 at 15:15. |
|
|||
|
|||
![]() Ik heb ondertussen een setje deurpanelen en een setje stoelen gevonden die ik misschien ga overnemen. Bij de stoelen zitten echter geen hoofdsteunen, dus wil ik bij deze vragen of iemand misschien nog 2 hoofdsteunen heeft liggen in zwart leer (van Golf 2 dus)?
Normale (stoffen) zwarte hoofdsteunen mag eventueel ook, maar het liefst zwart leren hoofdsteunen. |
|
|||
|
|||
![]() Situatie gewijzigd: deurpanelen gaan niet meer door, dus opnieuw op zoek naar een setje leren deurpanelen voor een 3-deurs Golf 2.
|
|
|||
|
|||
![]() - Leren handremcover.....van welk type ? zitten paar soorten in
- Leren stuur.........heb ik wel liggen |
|
|||
|
|||
![]() De dingen die ik in dat lijstje gezet had, zoals de leren handremcover en leren stuur, zijn de dingen die ik al heb en dus niet meer zoek. Ik heb er boven ook "wat ik al heb" staan.
Dus helaas.. Heb 2 leren stoelen gevonden die 5 km van mij vandaan liggen, alleen zitten hier geen hoofdsteunen bij. Dus als iemand toevallig nog 2 leren hoofdsteunen heeft liggen, graag even reageren! ![]() Complete stoelen en setje deurpanelen (voor 3-deurs) aanbieden mag ook! |
|
||||
|
||||
![]() Dit iets voor je? BBS stoelen, op golf 2/3 sledes. Electrisch verstelbaar op belachelijk veel manieren en verwarmd.
Zijn van een vriend van me, setje gaat niet voor weinig weg! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ziet er erg mooi uit, maar dat het "niet voor weinig" weggaat is in mijn (low-budget)geval een beetje jammer denk ik..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Upje.
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() wat is niet weinig voor die stoelen?
|
|
|||
|
|||
![]() Had ik hem ook via PB al gevraagd, maar helaas geen antwoord gekregen...
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() Upje.
|
|
|||
|
|||
![]() Heb zojuist een setje deurpanelen gevonden in donkerblauw Edition Blue leer. Een achterbank heb ik waarschijnlijk ook al gevonden, maar ben dus nog op zoek naar 2 stoelen in donkerblauw Edition Blue leer.
Zwart leer mag ook, maar het liefst dus Edition Blue leer. |
|
|||
|
|||
![]() Heb nog een mooie set recaro voor je komt uit een corrado.
Volleder en zwart !
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor je aanbod, maar 1150 euro voor een interieur past niet echt bij mijn budget. Bovendien ben ik al voorzien van een setje deurpanelen en zijpanelen, maar afgezien van dat hadden die Corrado panelen sowieso al niet gepast.
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() upje
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() staat nu een golf gti 16v met zwart leer op de sloop bij schaap en bron in joure