|
|||
|
|||
nieuw projectje Golf 2
Na een tijdje van afwezigheid hier op t forum, heb een golf op de kop weten te tikken, was even een tijdje vw loos begon toch weer te kriebelen nu kwam ik deze tegen.
VW Golf 1.8 66kw 1992 144dkm orginele nederlander auto heeft wat aandacht nodig kwa lakwerk en interieur plannen zijn: verlagen door middel van schroefset (is al besteld) ander interieur erin andere velgen 16 inch (zijn al binnen) bumpers vervangen deze zijn erg beschadigd (zijn al binnen) en lakwerk herstellen hoop hem voor 14 juni voor deel klaar te hebben foto's zeggen meer dan woorden (zo was die bij aankoop) foto's van vorderingen volgen
|
||||
|
||||
ziet er goed uit, mooi kleurtje ook!!
succes ermee he, komt wel goed dacht ik zo |
|
||||
|
||||
Welkom terug!
Wat voor velgen gaan er onder komen?
|
||||
|
||||
Hej welkom terug . Leuk kleurtje, gaat vast weer een leuke auto worden
|
|||
|
|||
van de week weer even wat gedaan en vanavond hem ik de schroefset geplaatst:
interieur eruit gehaald hemel verwijderd vloerkleed verwijderd en schoon gespoten alle lijsten en bumpers verwijderd schroefset geplaatst foto's zeggen meer dan woorden oude veerpoten straal verrot net nieuwe apk ander setje nette bumpers moeten alleen nog mistlampen in na het weekend weer een update
|
|||
|
|||
16v-g60??
|
|
|||
|
|||
wat ga je doen met de kleur
ga je weer rollen? |
|
|||
|
|||
Quote:
nee deze keer niet hou hem mooi in deze kleur
|
|||
|
|||
ok
is trouwens geen raar kleurtje |
|
|||
|
|||
vandaag weer wat gedaan:
achterbumper in de kleur + drie lagen blanke lak droogde als een gek vandaag ook allemaal even netjes zwart gespoten spiegels in de kleur (door flits lijkt het wat raar) velgen vandaag afgelakt ben dr wel tevreden over zonet de hemel terug geplaatst mooi zwart gespoten alleen de c stijlen en zonnekleppen moeten nog even zwart vloerkleed gereinigd met hogedrukreiniger al met al was het een productief dagje
|
||||
|
||||
Goed bezig
|
|
||||
|
||||
Hoi
Mag ik vragen waarmee jij je lijsten zwart hebt gespoten? Groetjes Marielle
|
|||
|
|||
Leuke golf 2 Oane !
Succes ermee !
|
||||
|
||||
leuk kleurtje,succes ermee!
|
|||
|
|||
Quote:
eerst goed ontvet daarna plastic primer aangebracht dan zwart motip halfglans daarna halfglans lak
|
|||
|
|||
oow
goeie, was ik ook van plan om de boel zwart te spuiten bedankt dat je het met ons wil delen maar hoe heb je dat met de hemel gedaan dan ? ook met plastic primer ? |
|
||||
|
||||
Voor de hemel heb je speciale vinyl-lak, van Motip bijv.
Daar heb ik mijne ook mee zwart gespoten. Hemel goed schoonmaken, goed ontvetten en dan spuiten. Spuit je wel een bus of 3 op leeg, als je het echt perfect wil.
|
|||
|
|||
ok bedankt voor de info
|
|
||||
|
||||
Thnx!Het zier er goed uit
Ik ga deze spullen kopen.
|
||||
|
||||
kijk jij zet er vaart achter, goed bezig!