|
||||
|
||||
Tsjek mijn nieuwe logo!!
Kijk eens hoe creatief ik weer ben geweest in het kader van de Factory-look
En de oplettende kijker had het "GT" embleem natuurlijk ook al gezien Last edited by LuNaTiK : 23-10-2004 at 12:45. |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi gedaan dat embleem zo in de grille. Btw, heb je een handeltje in wielen ofzo? 'Vorige week' nog met een setje Schnitzels eronder en nu wit gepoedercoatte Corrado hoepels lijkt me?? correct me if i'm wrong. Staat em wel heel goed die witte velgen. Kom ook uit de buurt (Noardburgum), maar heb je nog 'nooit' zien rijden. Nette wagen!
|
||||
|
||||
Thanks! Maar ik kom toch nog wel regelmatig door Noardburgum hoor! Soms nog wel eens naar Garyp (JeeWee)... Toeter de volgende keer maar als je een lage zwarte Jetta voorbij ziet komen :P Die zijn er niet veel!
En dit zijn slechts mijn wintervelgen... die schnitzels zijn me te mooi om nu mee rond te rijden! En velgenhandel?? Ach ja, zo nu en dan loop je eens tegen een leuk setje aan he... binnenkort misschien BBS 2delig... ik ben heel benieuwd hoe dat zal staan |
|
||||
|
||||
Staat wel mooi bij de winterlook, als je ze in de zomer er maar afhaalt!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Slechts wintervelgen... :frown: staat echt goed! Zal het eens in de gaten houden die zwarte familie-bak BBS'en zijn altijd goed. Zijn erg tijdloze verlgen, blijven mooi staan onder een VeeDub! Rijdt zelf in onderstaand vehikel, vandaar de lof voor de witte velgs
|
||||
|
||||
het maakt het geheel wel mooi compleet!
|
|
||||
|
||||
Mooie auto beetlefreak! Die OZ's doen het ook zeker goed!
Hier nog een paar shots van mijn witte velgen: |
|
||||
|
||||
Nice work dat logo. Erg leuk detail
|
||||
|
||||
wel een aardige Jetta ook.
|