![]() |
|
|||
|
|||
![]() Vraag voor de kenners;
Bestaat er een vervanging gedeelte voor op het aanzuighuis bovenop de ventilator Er zit nu het standaard op met zo,n breed gaas erop. t probleem is dat je alle stof,bladeren,pollen mee naar binnen blaast. aangezien ik last van hooikoort heb ![]() Dus een vervangend pollenfilter plus behuizing voor een corrado. wie weet dit...? alvast bedankt |
|
||||
|
||||
![]() panty..
|
|||
|
|||
![]() Er is gewoon een interieurfilter voor een Corrado te koop.
Zie bijv. www.hbase.nl Staat tussen de motorfilters.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
heej ja ![]() je hebt gelijk. Dus bestaat er dan dus ook een aangepast filterhuis voor. de vraag is nog of dit nog verkrijgbaar zal zijn ![]() morgen ffe bellen naar de dealer kreeg net een p.m. tip dat die voor een golf II hetzelfde is,maar ook niet meer verkrijgbaar bij de dealer....? ![]() Last edited by Vw-Power : 12-05-2009 at 18:53. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er vorig jaar 1 overgenomen van Alberto voor mijn golf 2, die had er een paar liggen.
Misschien hem even een PM doen.
|
|||
|
|||
![]() heb er nog 1 liggen .
|
|
|||
|
|||
![]() dit is z'n ding nummer van het filter huis nummer van het pollen filter zelf |
|
|||
|
|||
![]() Heb een setje op de kop getikt.
![]() uit belgie gewoon leverbaar en specifiek voor golfII en Corrado gemaakt. het betreft het set LAG19 waar het vervangingsbakje+de filter bijzit. (28,-) De filters zijn gewoon los leverbaar als no. LA19. (14,-) werkt perfekt zonder luchtdoorlaat verlies,en geen last meer van pollen,stof, e.d. Aan te bevelen!! zal zsm een foto,s van de verpakking toevoegen |
|
||||
|
||||
![]() Waar heb je het filter besteld?
Ik wil er graag op voorraad hebben. En voor die 14€...
|
|||
|
|||
![]() Weet iemand of dit ook in de Scirocco Type II past.
Ik zou er dan ook wel twee willen hebben. (mischien een gezamelijke aankoop?) Gr, Joost |
|
|||
|
|||
![]() hallo heren,
beetje laat maar heb t druk gehad. zie hier de foto van de doos. schijnt toch gewoon leverbaar te zijn bij elke goede onderdelenboer ![]() ![]() om vergissing te voorkomen: dit is de set met het filterhuis erbij. filters los zijn ook op voorraad en gewoon verkrijgbaar Last edited by Vw-Power : 01-06-2009 at 19:58. |