|
|||
|
|||
Golf MK2 onderdelen, oa ook US, F&I, Edition
Slotje svp . . .
Last edited by ReBo : 21-04-2010 at 04:49. |
|
|||
|
|||
de US buitenspiegels zijn van het nieuwere type deuren veronderstel ik?
|
|
|||
|
|||
hallo ik ben op zoek naar een uitlaat demper en een katvervanger voor een jetta 1,6 heb je daar iets van?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Idd, zijn voor het nieuwe type deuren . . . |
|
|||
|
|||
Quote:
Een katvervanger heb ik niet, wel de complete uitlaat . . . factuur ligt er nog ergens van, was slechts een paar maanden oud. |
|
|||
|
|||
Quote:
helaas |
|
|||
|
|||
heey die us spiegelglazen die passen toch gewoon in mijn euro buitenspiegels uit '90? zo ja intresse mischien kan je een foto'tje maken.
ben ook nog op zoek naar: een nette voorruit voor een golf 2 ( geen g60 ) met zonneband 2 deurlijsten ( r + l ) dunne variant voor een 2 deurs in nieuw staat 2 blauwe edition hoofdsteunen hoor het wel mvg marco gr marco |
|
|||
|
|||
Quote:
Spiegeltjes passen er gewoon in, maar waarom zet je ze niet geheel over ?! Lijstenset heb ik voor je liggen, de ruit druk ik gisteravond kapot Hoofdsteunen worden niet los verkocht . . . PB me anders even voor de spiegels en de lijsten !! |
|
|||
|
|||
soms de spiegels nog? verzenden naar belgie mogelijk?
Mvg |
|
||||
|
||||
zou je voor mij de kachel plaatje kunnen opsturen die voor de airco
zeg maar wat je van me krijgt voor de verzendkosten pb mij anders ff Gr, Ramon |
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry, maar wordt niet los verkocht . . . |
|
|||
|
|||
hee pb effe terug over die achterbrug van die rallye
|
|
|||
|
|||
nog steeds intresse in amerikaanse spiegels mocht je die nog hebben.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik had je al 2x een PB gestuurd, wist ondertussen ook je Edition hoofdsteunen te vinden . . . |
|
||||
|
||||
Toevallig nog een rechter portier greep liggen? Liefst van een achter portier (zonder slot) En mischien een setje spiegels van het nieuwe type (net en ongespoten?)
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb wel handgrepen liggen, maar allemaal met slotuitsparing . . . Een net setje spiegels heb ik ook wel liggen, kan je desnoods zelf uitzoeken als je wil |
|
||||
|
||||
Ik heb intresse in die gril van de edition one.
|
|||
|
|||
Quote:
heb niets gekregen iig edition hoofdsteunen even op de lange baan geschoven, wil denk liever gaan voor een compleet ander interieur. maar nog setje amerikaanse spiegels beschikbaar? |
|
|||
|
|||
Quote:
Is er nog, stuur maar een PB-tje voor de afhandeling . . . Grtn, |
|
|||
|
|||
Quote:
Dan heb je er vanavond of morgenochtend wel 1 . . . |