|
||||
|
||||
Golf 2 onderdelen!
Ik heb laatst een Golf 2 met schade gesloopt, en daar heb ik nog wat van over wat nog weg kan. En ik had nog wat dingen liggen die ik niet meer gebruik, en die dus ook weg mogen. Prijzen zijn vraagprijzen.
- Dunne naaf voor een sportstuur van Raid: 10,- - Booskijker: 10,- - Gti achterspoiler, ongespoten: 10,- - Originele koplampen, 1 koplamp heeft een steenslag punt (zie foto): 5,- - Blanke achterruit, zonder kenteken: 10,- - Groen getinte achterruit, met kenteken: 5,- - Grille voor 4 koplampen, incl. verstralers: 15,- - Links voor scherm, nette staat, zonder deuken/roest: 25,- - Rechter deur (3deurs), nette staat, zonder deuken/roest: 30,- - Dunne voor bumper met rode bies, 1 veeg aande zijkant (zie foto), zonder knipperlichten: 15,- De onderdelen zijn op te halen in Groenlo, in de achterhoek. Fotos staan hier: http://www.mijnalbum.nl/Album=BVDKQVXQ Groeten Tom Last edited by tom : 10-06-2009 at 17:48. |
|
||||
|
||||
Quote:
De foto in je link laat het hele sportstuur met naaf zien, is het nou alleen de naaf of het hele sportstuur mét naaf? Ik heb hoe dan ook interesse...
|
||||
|
||||
Het was het hele stuur met naaf, maar het stuur is al los verkocht. Dus nu heb ik alleen de naaf nog over
|
|
||||
|
||||
OK, dan alleen de naaf... Kommaardoor! Waar moet het vandaan komen?
|
|||
|
|||
Groenlo, achterhoek
|
||||
|
||||
Ja, ik moet ook gewoon leren lezen...
Maar zo´n naaf is nog wel te versturen, toch?
|
||||
|
||||
Hallo, zijn deze er nog? Geen vochtproblemen?
Ik bied 30 euro! (En wil het graag verstuurd hebben) Graag even een PM-etje aub! Groeten van René
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Up, moet weg!
|
|
|||
|
|||
hoi
is de naaf nog te koop?? gr |
|
||||
|
||||
Hey tom zou je in eerste instantie die deur ff achteruit willen houden?
|
|
|||
|
|||
hoi!
heb je toevallig nog de deurpanelen? en zyn deze met of zonder opberg bakje? gr bart |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey, Nee de naaf is al weg |
|
||||
|
||||
Quote:
Zal ik doen |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ik heb nog wel deurpanelen, van het oude type, dus nog met spijltje in de deur. Ze zijn blauw, en er zit ook een opbergvakje in. Als je die wilt hebben moet je het laten weten, anders gooi ik ze weg |