|
||||
|
||||
Schokken Passat 32B
Hallo,
ik heb een probleen met mijn auto, alweer De auto schokt heftig als ik langzaam rij, tot 50 km/h in zijn 3. Als ik harder rij heeft de auto er geen last van. De auto is net APK gekeurd. Ik heb ook gevraagd of ze naar het probleem van het schokken wilde kijken. Ze hebben de Carb schoon gemaakt, maar hij blijft schokken. Weet iemand hiet wat het probleem kan zijn? Groeten!!!
|
||||
|
||||
Wanneer is je brandstoffilter voor het laatst vervangen? En je bougie(kabels)?
Vooral het eerste zou mijn eerste verdachte zijn, en de carb natuurlijk...
|
||||
|
||||
Bougie kabels en bougies inc rotor en kap zijn in januari vervangen.
carb is nu net schoongemaakt.
|
||||
|
||||
klep van de automatische choke die blijft hangen? heb ik gehad, luchtfilter eraf en je ziet m direct zitten
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou eens goed kunnen. Toen in Januari de bougie's, bougiekabels, roter en rotor kap vervangen waren, ging de handel van de choke een stuk zwaarder. Na een tijdje ging de handel weer wat soepeler, maar toen is ook het probleem met het schokken begonnen. Ik ga gelijk even kijken of dat het probleem is. Hopelijk krijg in mijn luchtfilter eraf. Ik zal ook wat foto's maken en die posten. ik hoop dat je tip de oplossing is Zollie
|
||||
|
||||
Ik heb ff gekeken, maar ik denk dat dat het probleem niet is. Het klepje ging makkenlijk open en dicht bij het in en uitschuiven van de handel.
gesloten open Dat is het dan niet denk ik Zollie. Wat kan nogmeer het probleem zijn? Weet iemand wat dit is? En wat doet het? Op het oliefilter kwam ik wel een vreemd land van productie tegen, BiH Das niet origineel meer
|
||||
|
||||
De passat schokt nog steeds, maar als ik de choke een beetje uittrek dat lijkt het wel of het stopt. Kan het dan aan de choke liggen?
|
||||
|
||||
Over je probleem, je had wat gevraagd in mijn thread over mijn Weber:
Setje komt uit Engeland, wat voor motor heb jij erin liggen dan? Je probleem klinkt als iets met de carburateur idd. Ik kan eventueel wel zo'n set voor je regelen en op je Passat bouwen. Je verbruik wordt wat minder, auto wordt een stuk feller, en de techniek is een stuk simpeler dan je huidige Pierburg. PM anders even voor meer info |