|
||||
|
||||
Het kan dus wel mk1 vr6 op kenteken!!!
zie MP
Hier klikken Kenteken PR-VD-36 Voertuigsoort personenauto Merk VOLKSWAGEN Handelsbenaming GOLF Brandstof Benzine Vervaldatum APK 06-11-2009 Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 01-09-2007 BPM € 0 Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting WAM verzekerd geregistreerd Ja Uitvoering Omschrijving van de inrichting Niet geregistreerd Aantal zitplaatsen 4 Aantal staanplaatsen N.v.t. Kleur(en) GRIJS Motor Brandstof Benzine Aantal cilinders 6 Cilinderinhoud 2792 cm3 Vermogen 128 kW Vermogen (brom/snorfiets) N.v.t. Maximale constructiesnelheid (brom/snorfiets) N.v.t. Massa & laadvermogen Massa leeg voertuig 838 kg Laadvermogen N.v.t. Toegestane maximum massa voertuig Niet geregistreerd Massa rijklaar 938 kg Datum eerste toelating 30-03-1983 Datum aanvang laatste tenaamstelling 01-09-2007 Datum eerste afgifte Nederland 03-01-1997 Wacht op keuren Nee Geregistreerd als gestolen Nee Last edited by Hight : 07-05-2009 at 21:58. |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
"De golf1 is allereerst gekeurd bij de RDW in amsterdam maar aangezien het motorvermogen met meer dan 40% is toegenomen (origineel was het een gti) en er een 6 cylinder is gemonteerd moest de golf1 een geluidstest en een weggedragtest ondergaan bij de RDW testbaan/centrum in lelystad. Kosten ruim 700 euro.
Dit houd in dat de golf1 is getest op een ovaal baan met snelheden tot de 200 km per uur, remtesten vanaf 160 km per uur (waarbij gelijk de rempedaaldruk wordt gemeten) en er is om pionnen geslalomd met hoge snelheden. Verder is het geluid van de auto gemeten (uitlaat, luchtfilter) tijdens het rijden. De golf1 heeft deze test glansrijk doorstaan en werd zeer gecomplimenteerd door het RDW personeel, waardoor de golf1 vr6 een type goedkeuring heeft gekregen en hiermee het kenteken overeeen komt met de golf1. " Zo ,klaar met dat gemier op het forum. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo zou het niet lukken??? Er werdt alleen maar gespeculeerd hier op het forum ,maar niemand ging naar de RDW om te keuren. Ik had deze uitkomst ook wel kunnen voorspellen. |
|
||||
|
||||
heb de auto al paar x in het echt gezien, had niet verwacht dat er een vr in zou liggen. echt bruut.
mvg Mike |
|
||||
|
||||
Quote:
zie de link, hij stond al te koop voordat hij omgekeurd was.
|
||||
|
||||
Netjes gebouwd! Niet geheel mijn stijl qua looks, maar dat maakt de motor wel goed
|
||||
|
||||
Idd vaak wordt er moeilijk gesproken over op kenteken krijgen van motoren etc, ik denk ook als je het netjes doet en niet te bizar moet alles kunnen..
Degene die voor 500euro een vr6 in zn Golf 1 pegelt zal ook niet slagen, die verhalen belanden dus op forums en durft niemand het aan.. gewoon netjes bouwen niks aan de hand... |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|||
|
|||
kijk het kan dus toch. mooie auto en op kenteken. ff dat traanplaat weg en top..
|
|
|||
|
|||
Super dat het hem gelukt is. Zou dit echt de eerste in NL zijn??
Jammer dat de auto er zo uitziet, vind het maar niks, maar dat is een kwestie van smaak. (nee, geen jaloezie ) Kun je trouwens op dat ovaal baantje in lelystad de 200 wel halen??? Last edited by Domi : 08-05-2009 at 08:36. |
|
|||
|
|||
Ik heb jaren terug in drachten op GTI treffen een golf 1 vr6 te koop zien staan wat ook op kenteken stond. Weet alleen niet of die auto nog bestaat.
|
|
|||
|
|||
golf 1 vr6
Aaangezien dit topic zo HOT is,ik weet er nog een te koop !
''golf 1 vr6 op kenteken'' geintresseerden via pb graag! |
|
|||
|
|||
Quote:
ligt natuurlijk aan de prijs he |
|
||||
|
||||
Quote:
De eerste? Wat denk je van de MK1 van Ron dan? |
|
|||
|
|||
Quote:
Post hem anders hier even. |
|
||||
|
||||
Quote:
Komt het chassis niet uit DE met daarop al VR6 op het kenteken vermeld? |
|
||||
|
||||
Ron zijn auto was, bij mijn weten, inderdaad al VR6 op kenteken voordat hij hem in bezit kreeg.
|
|
||||
|
||||
Jep dat klopt.
|
|
||||
|
||||
Hehe eindelijk zat er op te wachten dat er eens 1 goedgekeurd zou worden werd altijd voor gek verklaard als ik riep dat het wel mogelijk is een type 1 vr6 op kenteken te krijgen.
|