|
|||
|
|||
Nieuwe aanwinst Corrado 2.0 16v exclusive !!
Na de fire and ice 16v te hebben verkocht, hebben we vandaag een andere wagen bekeken en gekocht !
De golf word aanstaande vrijdag opgehaald ! En dan zaterdag de nieuwe maar ophalen, of vrijdag avond. Het is een corrado 2.0 16v geworden. En een exclusive uitvoering. Hier alvast een paar fotos. Plannen: andere velgen, uitlaat enz...
|
||||
|
||||
Gefeliciteerd met de aankoop, een paar andere velgen en uitlaat zullen uhm zeker goed doen. Heeft deze nou ook 2 van die metertjes in het middenconsole zitten? Tenminste ik meende altijd dat een Exclusive uitvoering dat had
|
|||
|
|||
Leuke wagen.
Even naar Wolvega geweest ps. Hoe lijkt het eigenlijk met je G60???? Is die nou al eens klaar? Last edited by Domi : 04-05-2009 at 20:07. |
|
|||
|
|||
Mooie corrado ruurd, succes ermee !
|
|||
|
|||
Quote:
Ben je niet even mee geweest |
|
||||
|
||||
Moet je nou weer dezelfde kleur als mij hebben Ruurd
Ik neem aan dat de tupperware er ook vanaf gaat... Heb je ook een foto van het interieur? Ziet er netjes uit zo
|
|||
|
|||
top auto, gewoon zo laten als die is, alleen even andere velgen uit je collectie en klaar!
|
|
|||
|
|||
Quote:
nee nog geen tijd weer voor gehad voor de golf gti g60. abs pomp is stuk en de kopeling is stuk moet daar nog even naar zien. en dankje jongens wordt wel wat dingetjes aan veranderd aan de corrie.elly is er ook erg blij mee eindelijk kom ik niet meer met een mk2 thuis maar nu met een corrie.is echt haar drom auto.
Last edited by fire and ice vr6 : 04-05-2009 at 21:22. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
||||
|
||||
Gave auto en lekker kleurtje ! Veel plezier en sleutelze.
|
||||
|
||||
leuke aanwinst.
ik vind de tupperware niet mis staan op deze auto vains... groet frank
|
||||
|
||||
nette c, alleen die skirts , gaat ie ook plat?
|
|||
|
|||
Quote:
vriendin wou niet zo erg laag rijden. maar wie weet misschien later wel.
|
|||
|
|||
Quote:
Hahahaha, zei ze ook met de golf 16v. Maar was ook super laag, nu nog ! Gewoon plat met dat ding ruurd !
|
||||
|
||||
Mooie auto zo, paar fatsoenlijke velgen eronder en ik zou de skirt's laten zitten, die staan helemaal niet zo verkeerd
|
|||
|
|||
Erg mooie aankoop, ziet er nog erg netjes uit !!
En lees je pb eens
|
|||
|
|||
Quote:
Heeft ze daar wel eens in gereden dan Ruurd reed er altijd in Snel de corr halen en nieuwe pics plaatsen |
|
|||
|
|||
Ziet er nice uit !!
|
|||
|
|||
[QUOTE=Domi]Heeft ze daar wel eens in gereden dan Ruurd reed er altijd in
reed ze ook wel mee domi.
|
|||
|
|||
Excuses dat het via deze weg moet.
Maar is je inbox vol ??? Heb je afgelopen het weekend 2x een PB gestuurd met de vraag naar je banknummer. Graag even reageren !