|
||||
|
||||
Raar soort gekraak
Ik zit al enige tijd mij al af te vragen wat nou tijdens het rijden met me polo nou dat irritante gekraak, getikt nou vandaan komt.
Het komt vaak voor als ik optrek of rem komt dat geluid voor de dag, zou iemand mij vertellen wat dat kan zijn. Of zijn er polorijders die ook ervaring hiermee hebben gehad en kunnen vertellen wat het nou kan zijn.
|
|||
|
|||
toevallig een knikker in de asbak of in de kofferbak liggen? Of een losliggend boutje in de deur?
Hoor je het door de gehele auto of is komt het vanaf een bepaalde plaats? |
|
||||
|
||||
Ik heb geen knikker of iets dergelijks in de asbak of zoiets liggen.
Je hoort het door de hele auto en je hoort het bij de voorwielen of daar in de buurt. stabilisatorstang? misschien..... Tijdens het sturen hoor je het juist niet anders waren het de homokineethoezen Ik sta voor een raadsel
|
||||
|
||||
Ik kom er opeens achter bij slecht weer dat het gekraak niet meer te horen is.
Zodra het droog weer is begint het gekraak
|
|||
|
|||
dan gaat ik toch voor de remtrommels achter die niet helemaal terugkomen
|
|
|||
|
|||
Is het je subframe niet? Bij een maat van mij zat deze los, en dat kraakte ook heel iritant. Hij heeft het toen laten oplossen bij een dealer.
|
|
||||
|
||||
Ik heb met mijn golf4 gti ook gekraak dat bij slecht weer (regen) weer verdwijnten na een paar dagen droog weer weer begint en bij mij zijn dat de draagarm rubbers die uitgedroogt zijn hoop dat je er wat mee kan.
Groeten wim
|
||||
|
||||
ik zou het ook bij de draagarm rubbers gaan zoeken
|
||||
|
||||
Maarre ff tussen neus en lippen door:
Draagarm rubbers vervangen, is dat een makkelijk klusje of heb je daar wel een stevig dagje er voor nodig?
|
||||
|
||||
Heb je wel een stevig dagje voor nodig. Een een erg degelijke bakschroef + wat busjes en asjes om de boel er uit te persen en de nieuwe er in te persen.
Ik heb wel een 20 tons pers staan, wil je er wel bij helpen... |
|
||||
|
||||
heb je al je uitlaat laten tjecken? dat geeft ook een raar geluid en kraakt!
|
|
|||
|
|||
als het een van de bovenstaande dingen niet is dan vrees ik voor een probleem met de boite .
|
||||
|
||||
nee joh, niet gelijk het ergste (versn. bak) denken. homokineten aan de bakzijde kan ook nog.
|