|
|||
|
|||
ruige zuinige polo 1.4D uit 1993 nw foto's en vraagprijs
bij deze bied ik mijn polo uit 1993 aan. de auto is foei lelijk! maarrrrr ik heb de auto vorig jaar gekocht puur voor de motor die erin zit en het gewicht. deze auto rijd rustig 1 op 22/23 1op 25 is ook haalbaar wegenbelasting is 40 euro in de maand je tankt voor 30 euro en rijd 800km dat is de reden dat ik de auto had kilometers maken en goedkoop heb er zelf 40000 km mee gereden met een glimlach. ben zelf monteur van beroep en heb veeel aan de auto gedaan technisch is ie dan ook 100%
-nw remslangen -nw remvoeringen achter -nw remcilinders achter -nw wielager achter -nw distributie riem plus waterpomp en termostaat -nw magneetklep -nw voorbanden -nw uitlaatspruitstuk -grote beurt incl brandstoffilters -nw accu -alle zekeringen ververst -nw V-riem APK tot jan 2010 -gele koni dempers achter -60 mm verlaagd (orginele veren zijn er nog bij) -set RS bumpers (orginele zijn er nog bij) -set heldere koplampen met heldere knippers (orgineel er nog bij) extra speakers gemonteerd en nog veel meer technisch dus een super auto. ga er ook geen foto's bij zetten omdat dit ding gewoon lelijk is..... ik doe de wagen weg omdat ie te klein is voor mij en een golf 3 diesel wil. prijs idee 600 euro Last edited by PoloPiet : 03-05-2009 at 11:05. |
|
||||
|
||||
Even een foto op verzoek van Pieter toevoegen:
Auto is te bezichtigen in Heinkenszand of eventueel in Veere
Member of Dub05 Last edited by SpiderClass : 02-05-2009 at 17:36. |
|
|||
|
|||
thanks broertje.
was ook de embleemloze grill in het rijtje vergeten zag ik...... wagentje heeft veel gerezen. ben er met de kerst nog mee naar engeland geweest. 7 weken elke dag 350 km mee geredenvoor een cursus bij utrecht. 2 weken terug nog naar de ardenne geweest. en gisteravond nog ff naar breda.... paar kleine voorbeelden wat ik met het autootje heb gedaan is gewoon een zeer betrouwbaar diesel hokje. |
|
|||
|
|||
up
Last edited by PoloPiet : 02-05-2009 at 19:03. |
|
|||
|
|||
hierbij nw foto's heb ff wat werk eraan gedaan en dit is het reseltaat.
incl vernieuwde vraagprijs van; 550 euro!!! |
|
|||
|
|||
niemand?????
ding rijd bijna voor niks!!!! wegenbelasting 137 in kwartaal verzekering 14 euro per maand tanken 32 euro 800km rijden en dat voor de prijs van een beurt in de garage of een maandelijkse laese aflossing of een 2e hands fiets!!!! |
|
|||
|
|||
eventueel ben ik ook bereid de auto te ruilen voor golf 3 spullen...
schroefset velgen leer dat soort dingen |
|
||||
|
||||
PM gestuurd.
|
|
|||
|
|||
Upje voor PoloPiet... Auto is zeker de moeite waard voor die prijs!!
|
|
|||
|
|||
thanks vin.
maar er mag een slotje op polo is verkocht!!!!! |