|
||||
|
||||
Santana1982
Hallo Iedereen ,
Na een beetje rondgeneust te hebben besloten me aan te melden hier , <br> altijd leuk om andere VW's te zien , oud of nieuw / zonder APK t/m Perfectionist. Mijn naam is Rob , woon in Enschede en heb vanaf mijn 18e een hele berg VW's gehad , ik kan nooit lang eigenaar blijven en wil steeds wat anders , das mijn slechtste eigenschap ook meteen. Anyweg , ik heb sinds kort nu een Santana van 1982 , dit type wou ik altijd al eens hebben , en via Marktplaats kwam ik deze luke auto tegen. Eerst een bult werk mee gehad want hij liet me vaak staan. De ene keer 50 Mtr na wegrijden , en de andere keer pas na 4 dagen gewoon mee gereden te hebben. Bleek dat de vlotter af en toe vastzat , na een behandeling met het volspuiten van de carb met remreiniger was de ellende voorbij en sinds een maand rij ik overal heen. Vandaag even deurpaneel eraf gehad , zat een kraakje in , daar kan ik nou eg nie tegen... Ik zal ff kijken hoe ik wat pics toevoeg , die komen dan nog. Ow , met preview is het al gelukt ! Zo stond ie te koop. Vanuit me raam . Even laten keuren.... maar ja, remmen niet goed... Na herkeuring toch OK. |
|
||||
|
||||
Welkom!
Nog plannen met de auto!?
|
||||
|
||||
Quote:
Hoihoi , Voorlopig nog geen plannen, plannen voor later wel , maar ik zeg altijd "Eerst zien hoe lang ik de betreffende kar heb!" Ook financieel opzicht , beetje moeilijke periode want ik had een Polo van 2001 , maar ja soms heb je geen keuze... Daarom deze weergekocht , even weer lucht om adem te halen. Ben ff bezig om wat oude pics van andere VW's op een server te zetten , dan knal ik die ik ook nog bij ! Maar het meeste spul zit in een doos , dat zou ik eerst in moeten scannen. Greetz van Rob. |
|
||||
|
||||
Leuk (en zeldzaam) interieur heb je!! Een GL aan het chroom en de koplampsproeiers te zien.
|
||||
|
||||
Ander archief uit de oude doos...
Een gave kar , die ik had in ik meen 2003. Buurjongen in het werk bij een Golf achterste. De cabrio. Deze had ruzie met een lantaarnpaal 's morgen al om 06.10 uur ! Ach , ook zo'n lief ding , 1100cc wat een feest ! Een 1500 automaat , rond 1998. Gekocht voor 500 Gulden... De Jetta in 1998. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hallo Jurgen , jullie zijn de kenners , ik de newbee , maar correct , en het interieur is ook waar ik 100% voor viel , roder kan het voor mij niet... Ik ben eigenlijk USA car fan , maar VW is ook mijn merk , verder ben ik wel gek op bv Porsche , Audi en Kevers , hmm das overbodige info , 't is allemaal VAG... |
|
||||
|
||||
Gaaf zo'n 90 serie , rijdt helemaal top , rond 2007 gekocht in Dordrecht.
Ooit gekocht en verkocht , collega helemaal blij. Even met de 2e Audi 80 naar Duitsland testrijden.... Altijd leuk 1. Altijd leuk 2. Deze had ik in 2006 , ik zag hem vorige week te koop op MP. Lief 1. Lief2. Dit is mijn andere passie , USA.... Echt een mooie auto... En nou ist bedtijd dus tot later , Vg Rob. |
|
||||
|
||||
Hoop leuke auto's waar je in gereden hebt! Was die amerikaan ook van jou? Mooi ding idd...
|
||||
|
||||
Welkom, leuke wagen! Ik heb je afgelopen week geloof ik nog zien rijden op de kruising Haaksbergerstraat richting Boekelo.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Yes , die was van mij , gekocht in Alkmaar met een kapotte automaatbak. Destijds geruild met mijn zwarte Chevy Corvette. Maar das maar een topje van de ijsberg joh.. Ik ben al lang de tel kwijt , en ik ben geen handelaar , vooral in de tijd dat ik nog thuis woonde kon ik er wat van... Keb van alles gehad , VW Polo / Golf / Jetta / Kever , Opel Kadett GSI 2x , Ford Lincoln / Granada USA en Eur versies , Buick Skylark , Pontiac Fiero, 5x Chevrolet Corvette , Plymouth Fury Limousine rose, Caddilac Limousine ,Daf ( niet trots op maar gekregen ! ) ach......en das maar een deel.. Ik zal er binnenkort nog wel weer eens een dozijn uit het archief halen , altijd leuk om te delen. Yo , jouw kar is ook top zeg , keb net ff wat pics bekeken via de foto emmer photobucket. Jammer wel dat het laden via die site zo lang duurt. maar goed , das gratis toch ? ( kende die site nog niet ) Zelf heb ik een stukje webruimte waar ik ze makkelijk op kwijt kan , ik ben webmaster van 3 websites , dus heb overal wel een plekkie vrij Kost wel een beetje tijd soms voor de updates maar tĂ*s maar hobby. Heb geen verstand van flash / php en dat soort gedoe , ik schrijf gewoon uit mijn hoofd. Greetz Rob |
|
||||
|
||||
Quote:
Hey goein'dag ook , Ja dat kan zeker kloppen , werk op de Marssteden |
|
||||
|
||||
wat een geschiedenis zeg.. en welkom op het forum.
|
||||
|
||||
Welkom hier!
|
|
|||
|
|||
Hey hoi, heb je de santana nog steeds.
Heb sinds kort er ook een. gr |