|
||||
|
||||
Welk gereedschap gebruik jij?
Welk gereedschap gebruik je. wat zijn de bevindingen.
Gebruik zelf deze set, als ik iets nodig heb wat er niet inzit dan haal ik dat meestal gewoon even. op de verlanglijst staat nog een 3/4 ratelset. mvg Mike |
|
|||
|
|||
facom me kist is nu een halfjaar oud,,zit alles in
|
||||
|
||||
Heb nog geen goed spul, maar wil ook aan de Facom
|
||||
|
||||
Hazet en Gedore in rijbaare kist.
Fijn spul |
|
|||
|
|||
waterpomp tang en aan het handvat een schroevendraaier geslepen en een flinke hamer meer heb ik meestal niet nodig voor mn MK II
|
|||
|
|||
Heb zelf zo goed als alles van snap-on.
ligt me lekker in de hand en werkt altijd goed. heb zelfs de ratels op me werk vervangen voor de snap-on variant. |
|
||||
|
||||
Alles van de Action of de ASD
|
||||
|
||||
ik gebruik hobby-bob Moet alleen niet forceren als iets niet los wil maar verder is het wel goed
|
|||
|
|||
beetje van alles wat maar niet van de gamma ofzo
facom gedore sonic zou graag snap on willen maar wel heel duur gr jarno |
|
||||
|
||||
Om te beginnen.
Daarna meestal Doet het altijd goed bij een golf. Verder sleutel ik met het volgende in het achterhoofd. Heb ik het vaker nodig A merk kopen. Heb ik het 1 x nodig en niet veel vaker dan mag een B merk. Daarnaast het altijd handig wat gangbare maten extra te hebben van een B merk. Moet je iets aanpassen ga ik niet mijn A merk lopen slopen. Daarnaast is een kleine CNC freesbank en een draaibank, ac/dc tig, ook erg handig in je garage. Last edited by Gti1-G60 : 04-04-2009 at 19:17. |
|
||||
|
||||
Mannesman
|
||||
|
||||
ik gebruik van alles,
er zijn wel veel Gedore dopjes en steek/ring sleutels te vinden. ook sommige gamma dingetjes.. (doen het vaak verdomd lang goed |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
zoveel, geen kar maar gewoon alles los.
Bahco, Gedore, mutitoyo, Aldi, doet het altijd goed, en niet duur! |
|
||||
|
||||
Quote:
je vergeet dopje 10 Ik he nog niet zoveel gereedschap. Het is allemaal bij elkaar geraapt. van oa het merk LUX en de helft ontbreekt nog |
|
||||
|
||||
Ik heb een vrij diverse verzameling opgebouwd, doppen, schroevendraaiers, inbus, ringsteek en ringsleutels is eigenlijk allemaal Stanley, dan heb ik nog wat losse Gedore schroevendraaiers, wat Knipex tangen, een set Aldi ringratels, enz. enz. en de laatste aanwinst zijn 2 momentsleutels van Teng, eenmaal 5-25 NM 3/8" en eenmaal 20-110 NM 3/8" .
Ben nog van plan om binnenkort de halfduims automotive doppenset van Teng aan te schaffen; Een erg mooie set voor niet te veel geld |
|
||||
|
||||
Op me werk met Beta, thuis is het van alles en nog wat.....
|
|
||||
|
||||
op het werk veelal gedore en mannesman
thuis ook gedore, lux (gamma) en action spul best leuk spul voor weinig, hehe
|
||||
|
||||
Quote:
Waar scoor je die? Zoiets zoek ik eigenlijk ook nog Ik ben nu langzaam aan spul van Gedore aan het verzamelen, ik heb al een ringsleutel en schroevendraaierset. Verder een luchtsleutel van Hazet. Ik heb een 1/2 inch doppenset van de Lidl (echt al 10 jaar oud en niet kapot te krijgen) en een 3/4 inch doppenset van Tengtools. En de rest is eigenlijk een beetje bij elkaar geraapte rotzooi en afdankertjes van m'n vader. |
|
||||
|
||||
Hej heb ook vooral Gedore end ligge en een setje moment sleutels van Laser.
Heb ze niet dikwijls nodig dus ga ook geen bakken geld uit geven voor dingen die ik weinig gebruik. Voorderest koop ik alleen kwaliteits matriaal omdat die dingen zich zelf echt wel terug verdienen. + 50 doppen 10-13-15-17-19...