|
|||
|
|||
1988 mk2 Golf 17dkm - Als nieuw
|
|||
|
|||
heel mooi... maar bijna 5000euro.. dan moet je echt van een 1988 automaat houden
|
|
||||
|
||||
Die wandelstok in de kofferbak
|
|||
|
|||
Allemachtig nog aan toe. gewoon nieuw. Originele eerste banden er zelfs nog onder.
|
|
|||
|
|||
Niet goedkoop maar dan heb je wel iets...
|
|
||||
|
||||
mooi ding, maar ik denk dat ie ook heel goed gepoetst is... aangezien de bandjes glimmend zwart gemaakt zijn
|
||||
|
||||
Quote:
Nou duhhh... hoe zou jij een auto te koop aanbieden dan, da's toch wel het minste...
|
|||
|
|||
waar stomd ie prijs dan kon het niet zien
heb er wel belang bij |
|
||||
|
||||
Museumstuk, zonde om echt mee te gaan rijden tenzij de volgende eigenaar er net zo goed voor zorgt. Ik zou zeggen: naar Wolfsburg ermee en een ereplekje geven.
|
|||
|
|||
heel mooi...
|
|
|||
|
|||
Voor de geïnteresseerden hier de MP link http://link.marktplaats.nl/241374151
|
||||
|
||||
je krijgt er alleen een gloednieuw kenteken op he...
is toch jammer, maar mooie auto hoor, dat wel
|
||||
|
||||
En imitatie koplampen, alle wv's hebben tog origineel Hella?
Verder super nette MKII!
|
||||
|
||||
hier gaat mijn hart een stuk sneller van kloppen, wat een pracht auto! te mooi om er mee te gaan rijden
|
|
||||
|
||||
Toch leuk om te kopen en mee te gaan rijden, weet je hoe het is om een nieuwe golf2 op te rijden.
|
|
|||
|
|||
Quote:
idd dat is nou net jammer zijn toch DE dingen waar je op let, maar zeker niet om hem te laten staan!!
|
||||
|
||||
Nette wagen ziet er echt perfect uit!!!
|
|||
|
|||
Ook jammer van dat kleine deukje linksachter. Verder echt prachtig! Als ik geld over had zou ik 'm zeker kopen!
|
|
||||
|
||||
Ik hoop niet dat ie nog ooit op de weg komt; ik zeg vacuüm verpakken in een plexiglas doos en in de kamer zetten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
dit dacht ik aanvankelijk ook, maar heb gekeken in ETKA en in 1987 hadden ze inderdaad ook Saturnus erin zitten hoor klopt dus wel |