|
|||
|
|||
Duitse autosport festival 29-03-09 !!
Vandaag effe naar Assen toegeweest !
Was gelukkig mooi weer en lekker druk. Zal zo even de fotos uploaden.
Golf2 gti vr6 edition blue Golf2 gti 20vt edition blue Golf6 gti R Last edited by Edition-Blue : 29-03-2009 at 16:14. |
|
|||
|
|||
was er om half 10 en ben om half 1 weg gegaan ,
vond het persoonlijk tegenvallen , wel wat mooie autos gezien , best of one ,was erg mooi . en paar mooie golfjes gezien ,bij sprint team ofzo ? best of one : maar ook verdrietig veel sjonnie en tupperware wagens , verschrikkelijk . als je mooie wagens wilt zien , ga ik liever bij MIVW kijken , gauw rondje maken van 2,5 uur ,en dan gaan . ik zag het niet zitten om vanaf half 10 tot half 5 bij de best of one te staan . vind het persoonlijk leuker om lekker tour tochtjes te maken enzo . dit ging me pet dus echt te boven : . sprints waren wel mooi , alleen wel veel slip door nat wegdek . en slalom met die dikke manta`s en ascona`s was voor mij de eerste en laatste keer . geen 1,5 uur rijden waard . en dan was de entree nog gratis voor me .
'81 mk1 cabrio 1600 eg --> 1800 DX '05 polo 16v '08 T5 1,9tdi Last edited by peter88 : 29-03-2009 at 16:15. |
|
||||
|
||||
Ook ff geweest wel leuk ff kijken bij de sprints en time attack. Jammer dat Jeroen Dik daar van de baan ging met zn 500pk sterke GTI kwam er zelf gelukkig goed af maar de Golf 5 wat minder jammer genoeg. Geen foto's gemaakt maar stond nog wel een erg mooie rode Pirelli met rode velgen echt een mooi ding (hoop dat sponzer die wel op foto heeft). Maar hoef de eerste 2 jaar niet weer heen heb het eerst wel weer gezien.
|
||||
|
||||
ben er ook geweest, vond het ook wat tegenvallen voor 16 euro,
paar mooie marsrode golfjes 1 gezien, en idd die pirelli was heel mooi !!
|
||||
|
||||
Quote:
foto's binnenkort online Ook van Jeroen's Golf (voor en na ) Hopelijk vanavond online |
|
|||
|
|||
hier twee foto's van de gti.
niet echt de schade goed zichtbaar maar toch. |
|
||||
|
||||
Opzich wel een leuke dag, lekker weer, lekker druk.
Veel leuke vw's gezien, nog een paar mensen gesproken. € 16,- was een beetje overdreven voor zo'n evenement maargoed.... Dat van JD is gewoon klote zeg. Sterkte voor hem om de boel weer opgebouwd te krijgen!
|
|||
|
|||
hoe kwam die van jeroen dik van de baan dan.
|
|||
|
|||
Last edited by Alberto : 29-03-2009 at 18:01. |
|
|||
|
|||
Quote:
lag een oliespoor. dat hoorde ik ze zeggen |
|
||||
|
||||
klein plaatje van iets dichterbij:
|
|||
|
|||
Dat is een flinke klapper geweest....pfff gelukkig mankeert JD niks...damn
|
||||
|
||||
Hmm compleet loss was hij toch al, zo te zien...
|
||||
|
||||
Echt jammer van die dikke golf V hij was op dat moment nog wel het snelste op de baan.
Helaas is hij total loss!! Gelukkig mankeerde hij zelf niet al te veel en dat is toch wel het belangrijkste!! |
|
|||
|
|||
tering dies goed plat, maar inderdaad jeroen is er zelf goed vanaf gekomen, wat inderdaad belangrijker is als een stukkie blik op wielen. maar blijft zonde van een golf5 gti
|
|
|||
|
|||
Tis gissen wat er precies gebeurt is, gingen al allemaal spookverhalen van 5 keer over de kop en in de brand geweest.
Laatste wat ik hoorde is dat ie achter uitbrak in een snelle bocht en zo 2 keer een rol gemaakt heeft.... Gelukkig mankeert Jeroen niet "zoveel''. (maar zal morgen wel flink beurs zijn) |
|
||||
|
||||
Zeker zonde ja....en denk niet dat een All-risk verzekering uitbetaald na zo'n rondje Zandvoort....
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Hier nog wat fotos.
Heb nog meer maar volgen nog.
|
||||
|
||||
http://richard.midlands.nl/foto/alb...lbum/index.html
ff fotoalbum linkje van iemand anders waar de auto van JD goed te zien is.... Als je de auto zo ziet heeft ie echt een beste klapper gemaakt |
|
||||
|
||||
Vandaag een top dag gehad! was er rond 10 uur en ging tegen 5 uur weer naar huis, vond het sjonny gehalte wel mee vallen en gelukkig bleef de regen ook weg!
Goed vermaakt en veel foto's gemaakt, foto's komen in de loop van de avond online...