|
||||
|
||||
Supersprint Spaghetti Spruitstuk (KR)
Hoi helden,
omdat onze nieuwe circuitauto 6 cylinders in een lijn heeft en uit Beieren komt, heb ik nog een aantal snelle onderdelen liggen, waaronder een spaghetti spruitstuk van Supersprint. Het spruitstuk zelf is prima. Heb er gebruikte pakkingen bij en bouten met veren. De laatste zijn van een universele set, maar bij mij was het spruitstuk daarmee gasdicht. Foto'tje volgt morgen, vraagprijs is 125 euro. |
|
||||
|
||||
golf 1/2 scirocco?
|
||||
|
||||
ow sorry vergeten erbij te zetten
Passend voor Golf MK2 GTI 16V |
|
|||
|
|||
HIer zeker intresse !!!
eigenlijk zeg ik eerste optie mits niemand me voor was... Of hij moet er zwaar gehavend uit zien... |
|
||||
|
||||
Hoi Fabbi,
Hij ziet er zeker niet zwaar gehavend uit. Eigenlijk is ie vrijwel nieuw. Ik zal er komend weekend eff een paar foto's van maken. Je bent idd de eerste en hebt dus eerste keus. Ik hoor/lees het wel, je krijgt wel pm als ik de foto's erbij gezet heb. |
|
||||
|
||||
Optie 2 aub voor mij
|
|
|||
|
|||
thanks
IK wacht de foto's wel ff af.. |
|
||||
|
||||
Oke Arne krijgt optie twee
De foto's volgen morgenavond !! |
|
|||
|
|||
optie 3 zou ik graag willen hebben als niemand mij voor is. Laat het me even weten of hij nog te koop is via pm
|
|
|||
|
|||
Nog geen foto's gezien....
Heb je nog meer uitlaat delen die erbij horen?? |
|
||||
|
||||
De foto's !!! De zwarte vlekken is motorolie, het blok waar ie op zat is namelijk kapot gelopen... Ik heb het zelf gekocht als zijnde van het merk Supersprint, maar ik kan er eerlijk gezegd geen merknaam op vinden. Het ziet er in ieder geval kwalitatief erg goed uit en past ook perfect. Heb nog meer uitlaatdelen: Mijn systeem was de Supersprint Spaghetti, vervolgens een rechte pijp naar achter, soundrohr van Sebring, einddemper van Sebring (universeel). De rest mag ook weg, want de nieuwe bolide is een BMW 325i en die pompt er veel meer uitlaatgas doorheen; de uitlaat moet dus een grotere diameter krijgen.... Alle belangstellenden hebben pm als het goed is.. |
|
|||
|
|||
dilemma : Ik heb een MK2 Maar daar komt een MK3 ABF motor in, dus ik moet die lambda sonde kwijt kunnen....
Zover ik het zie zit er geen draardbus in voor een sonde....? Dan kan ik er dus niets mee. Zijn dus meerdere versies van die spruitstukken denk ik.. |
|
||||
|
||||
Quote:
past zoiezo niet op abf is een hoger blok |
|
|||
|
|||
Quote:
? Qua opbouw zijn abf en KR hetzelfde. Inwendig zijn ze anders. Spruitstuk zal dus wel passan. Wel eens een KR en ABF naast elkaar gehad??? |
|
||||
|
||||
Een lasmoer vastlassen is in 5 minuten gedaan, kost je max. een tientje.
|
||||
|
||||
bij eventueel nog aanwezig heb ik nog wel intresse
mits het niet al beloofd aan een ander is gr mark
|
|||
|
|||
Ik laat em schieten
Arne met optie 2 mag em hebben.... |
|
||||
|
||||
Oke dan schuift iedereen een plekje op en Mark84 krijgt dan optie III
|
|
|||
|
|||
@domi: ABF is zeker te weten wel een hoger blok in het geheel! Precies hoeveel weet ik zo even niet meer maar in mn crossauto kwam ie bijna tegen de kap aan en met de KR had ik er gewoon ruimte tussen. Met dezelfde motorsteunen. Verschil zit hem in het onderblok.
|
|
||||
|
||||
oke hoor het wel als de ander hem niet meer hoeft
gr mark