|
|||
|
|||
Golf Flair bj 86 kleur brons 125.000 km
|
|||
|
|||
URL klopt niet, http://link.marktplaats.nl/234538117 is de goede.
Maar wat een super bak, alleen 1800 CC en 75pk, volgens mij klopt dit niet... Wel heel vet die bak. |
|
||||
|
||||
Tropic intyerieurtje erin! Leuke kleur ook!
|
|
|||
|
|||
iemand da weet of het de originele moter is voor deze wagen?
grtz |
|
|||
|
|||
ja stoer he vooral dat tropic interieur
|
||||
|
||||
Wat een gaaf ding, weet zeker dat ie zo weg is.
|
|
|||
|
|||
Leuke wagen, en best goedkoop
|
||||
|
||||
geen geld!
wie haalt hem op? |
|
||||
|
||||
Recessie , nomaal was de 3e post al ik heb hem gekocht
|
|
||||
|
||||
Haha idd
|
|
|||
|
|||
als het de originele moter is wil ik hem wel gaan halen maja....
|
|
||||
|
||||
Quote:
*zelfs volksforum getroffen door recessie* |
|
||||
|
||||
zeker een cool ding zeg
|
|||
|
|||
vind 850,- het best nog wel veel geld ....
|
|
|||
|
|||
Is ook zo ,maar is natuurlijk wel aparte verschijning.
|
|
||||
|
||||
Buren 3 deuren verderop (bij oude huis) hadden vaak bezoek met zo'n Flair. Was toen al altijd helemaal verliefd op het interieur/de bekleding. Die was bij de betreffende auto echter helemaal verwaarloosd en bovendien al behoorlijk versleten.
€ 850 is me echter teveel geld voor een interieur... |
|
||||
|
||||
Motor kan origineel zijn. Ik heb een heeeele vroege Golf 3 gehad (van '92) en die had ook een 1800 75 pk motor. Is dezelfde motor als de 90 pk dacht ik, maar dan geknepen. Zijn wel erg traag trouwens.
Als je er nog 150 of 200 af kan lullen dan heb je wel een aparte auto !!!!
|
||||
|
||||
Quote:
Golf III Sedan 1.8 AAM 1781cc 55kW 10-91 t/m 10-97 maar dat blok is niet in golf 2 geleverd..
|
||||
|
||||
Ik zie dit topic nu pas, maar ik ben dus gisteren samen met een kameraad wezen kijken naar deze auto.
Ik woon in Eindhoven dus 't was zeker wel serieus gezien de afstand. Bouwjaar, kleurtje, 5-bak, chrome lijstjes rond de ramen maakt het een hele interessante auto.. maar helaas voor ons iets teveel minpunten, De auto is erg rot voor een G2. - bestuurderdeur onderkant helemaal rot - zijnscherm rechtsvoor onderaan stukje rot - bodemplaat bijrijderskant bij de voeten rot - links van de uitlaat rot Bijrijderskant heeft schade op de voordeur, achterdeur en achterste wielkas, zou gespoten moeten worden samen met een ander voorscherm. er zat ook schade achterop waar Het golf plaatje op zit. Waarschijnlijk heeft ie rv ook schade gehad - zijscherm rv was slecht overgespoten - luchtfilterbak was weg - rv een nieuwe/andere koplamp dan de andere kant - zat een grille in zonder chrome rand - zat een voorbumper op zonder chrome rand die trouwens ook erg scheef zat. Interieur - kofferbakmat was zeiknat en stonk naar schimmel maar verder niet rot eronder! - bijrijdersstoel stond er scheef in - hemelbekleding achteraan mist - interieur origineel?? Ik wil de auto niet afkraken, dat zeker niet. Interessante auto voor iemand die er genoeg tijd voor heeft om hem helemaal op te lappen. Voor ons echter teveel werk om als Wortherseecruizer (daarvoor was ie bedoeld) netjes te krijgen. Volgens mij is het 1.6 i.p.v een 1.8, die overigens wel netjes liep als die warm was maar wel een beurtje kan gebruiken. Ook hebben we gemerkt dat er zeker wel wat met de prijs gedaan kan worden De groeten! |
|
|||
|
|||
Quote:
|