|
||||
|
||||
Jopie nieuwe Golf GTD.
zoals de titel al aangeeft ben ik een Golf II GTD rijker. (vwropie 1 armer)
ik heb nu dat Ro een Golf III TDI variant gekocht zijn oude GTD gehad. iedereen kent de auto (van vagaholics) en weet de history sinds Ro hem had. in de tijd dat Robert hem heeft gehad is er alleen het nodige onderhoud geweest om hem door de APK te krijgen. nu gaat de GTD een nieuw leven tegemoed. en een totale make over. de Golf II TD van Brigitte die heb ik ook gehad ivm het overlijden van de motor. 1ste plan is om hem zo goed en goedkoop mogelijk weer APK te bezorgen. en dan rustig aan alles wat ik wil te gaan doen. de foto's die ik morgen even ga maken zullen een beeld geven van het project wat gaat starten. 1e waar ik al mee bezig was dat zijn de ATS cuppies die onder mijn Golf I vandaan komen, alles wat blauw is zwart maken. en dan komen ze onder de GTD welke combi het wordt moet nog gaan blijken met passen. 7 en 8 J of 8 en 9J ik hoop stiekem het laatste maar ben bang dat ik dat niet ga redden maar we zullen zien. zo was ie januari 2008 voor de keuring. zo staat ie nu tijdelijk op de zaak. nieuw scherm staat al gespoten op de zaak. nieuw interieur zit in de TD van Bri dus die komt erin, evenals de vloer bekleding. km stand valt nog alles mee moet geloof ik wel 25.000 bij ivm ooit teller wisseling. keep joe posted
|
||||
|
||||
gisteren middag werd de GTD bij Valstar naar binnen gereden oe spannend.
dit lijstje kwam aan het licht puur voor een nieuwe APK: - 3 nieuwe banden - voorste draagarm rubbers (4x) - l stoel gebroken? - uitlaat lekt voor de APK valt het allemaal dus wel mee. vrijdag avond gaat ie naar het hok dan wordt ie effe geschorst en worden de eesrte reparaties en verbeteringen uitgevoerd.
|
||||
|
||||
vanmogen om 7 uur op de zaak en is effe flink aan het poetsen en schoonmaken geweest.
dit is hem geworden: ziet er wel weer knap uit dacht ik effe zo
T1 panel 1964 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 Last edited by vwjopie : 14-03-2009 at 22:46. |
|
||||
|
||||
Ziet er na een poetsbeurt idd een stuk beter uit, maar dat kunstof mag wel beetje herstelt worden:P
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat mag zeker wel gebeuren. planning is nieuwe zwarte bumpers met chrome lijsten en wielranden weer netjes zwart maken.
|
||||
|
||||
Had je nog geen auto's genoeg Johan?
Niet meer met de blauwe mk 1 rijden?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Ben benieuwd hoe hij gaat worden.
Tip voor het plastic, alles eraf halen, met de thinner er overheen. Daarna met de plastic primer en dan met mat zwart spuiten. Hoef je nooit weer te poetsen. Ik zoek trouwens nog zo'n set Sebrings, ga je deze verkopen? Zou je mij dan svp als eerste willen berichten? |
|
||||
|
||||
Quote:
ja bedenkt net dat ik nu weer 5 auto's heb hahahah... blauwe gaat idd niet meer rijden ;-)
|
||||
|
||||
Quote:
bedankt voor de tip ;-) zit al 12 jaar in het autoschade vak dus dat komt wel goed ;-) Sebrings gaan niet in de verkoop komen winter banden om...
|
||||
|
||||
Quote:
Ligt hier nog wel een setje dat binnenkort over is! @jopie: Leuke auto man! Kleur bevalt me wel, en oude type, super! Ben benieuwd wat het gaat worden. Mocht je evt. nog een goede stoel nodig hebben, heb hier nog een setje staan geloof ik op zolder
|
||||
|
||||
Quote:
ik vind de kleur ook super en de oud type deuren ook ik heb nog een TD staan met een G60 interrieur erin die komt er mooi in is grijs met rood. en het mooie is natuurlijk dat de GTD van '86 is dus nog 2 jaartjes is ie lekker belasting vrij
|
|||
|
|||
wat kan een auto opknappen van een was/poets beurt !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
ik ben trouwens opzoek naar een grille met dubbele lampen en een chrome bies in goede staat.
diegene die er nu inzit is het chrome een beetje aan het vergaan.
|
||||
|
||||
Als je die stoelen weggooit.. ze lijken veel op wat in mijn kever zit. Misschien kan ik jouw bijrijdersstoel gebruiken om mijn bestuurdersstoel weer toonbaar te krijgen!
Jens |
|
||||
|
||||
ik was van plan om het schuim wat in de rechter stoel zit weer te gaan gebruiken omdat die goed is.
als jij de stof kan gebruiken mag je dat wel voor een paar centen over nemen hoor. ik ben zaterdag de 21 ste vanaf 7 uur sávonds aan het sleutelen en kan je evt langs komen. rest hoor ik wel via pb mocht je nog interesse hebben.
|
||||
|
||||
thanks Farmert
even een klein zaterdag vondje met me Brother bezig geweest. eerst effe wat aan de TDI gedaan carklit achter heb dash verwerkt hier paste zijn telefoon niet in maar kon wel het blauwe tand gebeuren gebruiken... ook effe een andere radio gemonteerd met CD vanuit de GTD naar de TDI. verder daar niet echt wat meer aan gedaan. zijn we aan de GTD begonnen, moest natuurlijk weten of de ATS'sen paste en hoe ze stonden dus auto op de brug ja op de brug hij werkt rechts even de wielen eraf. ATS'sen eronder dat was niet zo een probleem. laten zakken die brug rv staat ie met zijn scherm op de band kon ik weten was met me Golf I ook, ra echter hoeft alleen het rand plat geklopt te worden. even een picture dan maar he ze staan wel heel erg dik volgende keer alleen effe de schermen uitkloppen. dan moet de wielbogen eraf dan kan ik die gelijk spuiten. verder hebben we het interrieur eruit gehaald en toen was het ongeveer 0.30 en zijn we richting huis gegaan... binnen kort effe een hele dag plannen zodat ik echt wat kan gaan doen
|
||||
|
||||
iemand nog een redelijke 16V lip liggen voor een leuke prijs?
staat ook wel leuk denk.
|
||||
|
||||
16v lip is gevonden... Via iemand van vw forum...
|
||||
|
||||
zo we zijn zondag weer lekker bezig geweest aan de GTD.
heb het nieuwe rv scherm gemonteerd, rondom de wielranden uitgeklopt en begonnen met de audio. ben een paar uurtjes geweest niet zo gek lang. dit is het geworden. scherm eraf ging heel makkelijk was nog wel het originele scherm maar de kit viel erg mee normaal ben je heel erg aan het bikken maar deze was er zo af. zo is het geworden. kleur lijkt alsof ie onwijs verschilt maar das in het echt helemaal niet zo. hij is wel vierkant afgespoten maar kleur verschil is niet veel. kan er voorlopig wel mee leven.
|
||||
|
||||
vandaag is effe de koplampen geel gemaakt
zie hier het resultaat: is netjes geworden zeg ik zelf 8)