|
|||
|
|||
Party Party!!! Redesignonline.nl 80% online!!!
yep yep
check it out!! www.redesignonline.nl 8) |
|
|||
|
|||
cool 8)
|
||||
|
||||
Ziet er strak uit. Nou nog ff flink wat spullen verkopen
|
||||
|
||||
I.D.D. strakke site ben benieuwd naar de reportages.
Ook al een paar leuke dingetjes gezien !
|
|||
|
|||
Prima site hoor, echt een goed plan, deze samenwerking (vooral voor jou dan...maar ik gun het je).
|
|||
|
|||
De leden van dit forum worden er uiteindelijk ook beter op, de tijd zal het brengen wanneer echt alles op pootjes staat
|
|
||||
|
||||
waarom staat vw-speed.nl niet tussen de links ????
|
||||
|
||||
Wij lekker wel, :P:P:P
redesign, zou je even de naam aan willen passen? Het is Dubstreme en niet Dub Streme thanks
|
|||
|
|||
Quote:
Staat er inmiddels tussen Quote:
zal ik nog aanpassen voor jullie!! |
|
||||
|
||||
Mooie site! Je bent alleen de Jetta vergeten erbij te zetten
|
|
|||
|
|||
die word gecombineerd met de golf mkII we zijn bezig om meer onderdelen bij elkaar te krigen voor de jetta, dan zal hij een eigen pagina krijgen
Als het een beetje meezit gaan alle verlichtingunits van alle auto's met een prijsverlaging van tussen de 2 en 10% zijn. we hebben waarschijnlijk een nieuwe leverancier waardoor we scherpere prijzen kunnen gaan aanbieden uiteraard blijven jullie op de eerste rang zitten en zijn jullie daardoor als eerste op de hoogte!! |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wel verkeerT gespelT
|
||||
|
||||
site is weer netjes ook de reportage's zijn netjes gemaakt toppie
|
||||
|
||||
suc6
|
|
||||
|
||||
Site is idd erg netjes, maar je mag best wat meer benadrukken dat je de tuning spullen online verkoopt. (groter lettertype, apart kadertje bijv.) Als je nu de site zo ziet valt dat niet zo direct op. Opbouwende kritiek hoor. Goed bezig!
|
|
||||
|
||||
netjes idd, alleen is het display wat onduidelijk maar ik denk dat de meesten en ik heeeeeeeeeeeel blij zijn met zon site