![]() |
|
||||
|
||||
![]() heeft iemand een adresje in de buurt van hengelo(O) waar ik de kever kan laten uitlijnen?
|
|||
|
|||
![]()
|
||||
|
||||
![]() jaap bergman doet geen uitlijnen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Toen ik het hem vroeg zei hij van wel. Was van de zomer toen ik er was.
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail Last edited by steven16v : 01-03-2009 at 19:28. |
|
||||
|
||||
![]() Ik denk Kluinhaar wel.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
oke, dan zal ik hem wel eens even. bedankt. kluinhaar is ook een optie inderdaad. doen die weleens kevers?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kluinhaar is een k*tzaak! Of werken die vrouwen daar niet meer achter de balie?
|
||||
|
||||
![]() toen der tijd wel inderdaad.
heb jaap bergman gebeld en die doet inderdaad uitlijnen, maar nog wel op de "oldschool" manier. ik weet ook niet hoe een ander bedrijf het doet, maar meestal doen ze het toch met meetgereedschap zodat het toch ook netjes is afgesteld, maar aan de ene kant wil ik ook niemand aan de kever hebben werken die nog geen kever heeft uitgelijnd. weet iemand of kluinhaar eerder kevers heeft gedaan, of is dit geen probleem?
|
||||
|
||||
![]() ondertussen heb ik de kever al uitgelijnd voor de zomer, maar heb nu weer de boel los liggen in verband met het ombouwen naar schijven. de laatste keer heb ik het laten doen door bergman, en die had het weer uitbesteed aan iemand anders.
ik was er niet zo te spreken over hoe het was gebeurd en omdat de kever nu lager is dan voorheen zoek ik nog steeds een adresje waar ze kevers uitlijnen en of ze een lage brug hebben omdat de kever laag is.
|
|||
|
|||
![]() ik heb het zelf gedaan, nieuwe cambers, en schroeven maar aan de stuurstangen... steeds een gang en vooral goed kijken... en af en toe een ritje maken... tijdrovend maar het werkt wel...
|
|
||||
|
||||
![]() ik had het laatst (5 weken terug) ook zelf geprobeerd. ik ging echt alle kanten op. nu laat ik het maar weer doen.
|
||||
|
||||
![]() Hoi,
Neem eens contact op met Dabeko Dalfsen. Misschien niet echt in de directe omgeving voor je. Daar staat Antoine voor je klaar met een 3-D uitlijncomputer.............