|
|||
|
|||
Edition, US, 16V & VR6 ) + 21-03 update
HET vervolg van, volgens mijn vriendin, een 'chronische hebben-hebben-hebben-mentaliteit', het nu door haar gedwongen verkoop topic . . .
BLAUW = net toegevoegd Bijgewerkt : 20-03 Plaatwerk / Exterieur : Edition One : - Linkervoorscherm € 25 - Rechtervoorscherm € 25 - Rechterdeur € 30 - Schijfdakplaat € 20 ( eventueel met mechanisme ) - Tankklepje € 10 - Onderlijstje voor de grille GRATIS ( zit steenslag op ) Forumprijs alles bij elkaar € 50 . . . US uitvoering Golf : - G60 US achterbumper ZWART, met de zware binnenbalk dus, origineel VW, geen imitatie dus € 50 - ZWARTE motorkap, origineel VW, geen roest € 25 US uitvoering Jetta : - 2x US koplampen jetta, aparte glazen met 3 glazen 'tepeltjes' erop. GEEN stadslichtfunctie € 50 - Compleet Jettafront € 70 Algemeen Golf : - GTI randen, dikke lijsten € 5 p.rand - Binnenkuipen € 5 p.st. - Dikke lijstenset € 1,69 ( pak stroopwafels dus . . ) - Schuifdakplaten incl. mechanisme ( Groen, rood, paars, blauw & grijs ) € 50 p.st. - 2 sets Happich klapramen, compleet, 1x Groen & 1x Blank € 350 p.st. GROENE set is VERKOCHT( zie foto onderaan ) - Voorfront Golf, inclusief slotplaat € 15 - Achteras, met trommels € 20 - Aircoset, compleet met een net zacht dashboard ( naar keuze met of zonder rood lijntje ) geheel compleet en werkend € 225 - Gordelset compleet APK getest ( voor & achter dus ) € 50 - Slotenset, 2x deuren, dashboard, contactslot, tankdop, alles met 1 sleutel ( inclusief sleutelhanger ) voor zowel OUD en NIEUW type € 70 p.st INTERIEUR - ZWARTE Golf hoedenplank, met dragers en goede speakertjes, als nieuw € 70 - Stoffen zijbekleding en kofferbakmat i.z.g.s. € 45 - Zwarte ( Gti ) A-, B- & C-stijlen € 25 16V PL onderdelen, 1x Startmotor € 35 Tellerbak 16V ( die tot 260 dus . . ) 2 stekker uitvoering. € 30 GERESERVEERD Kabelboom, onverknipt, inclusief zekeringskast van voor tot achter € 50 - 1x stuurbekrachtiging 8V, inclusief alle beugels etc. € 125 - 1x stuurbekrachtiging 8V, inclusief alle beugels etc. VERKOCHT - 1x stuurbekrachtiging 16V, inclusief alle beugels etc. € 125 GERESERVEERD Golf 3 VR6, auto had 7200 km gelopen voor de delen vervangen werden: - Achterdemper, geen roest !! VERKOCHT - Originele grille, met logo, 2 lamellen, kleur Dark Violet ( geen Dusty Mauve !!! ) € 25 - Originele verlagingsveren VR6 ( ook maar 7200km gereden . . ) € 40 Verders nog een hoop losse zaken, PB even met wat je zoekt, foto's zijn eventueel toe te mailen. Bellen kan op 06 - 1436 2373 spullen liggen in de buurt van Rotterdam. Groene US voorschermen Jettafront G60 achterbumper Blank glas Getint glas Last edited by ReBo : 20-03-2009 at 21:47. |
|
||||
|
||||
Heej kijk, eentje die bijna net zo veel zooi verzameld heeft als ik!
Wil je die Votex console niet verkopen aan een andere verzamelaar?
|
|||
|
|||
Quote:
Dit is pas 1 hoek van de bovenverdieping, en daarnaast heb ik ook nog een beganegrond . . . de baas thuis heeft tocg wel stiekum gelijk. Kan ik overigens best toegeven hier, want ze leest dit toch niet Quote:
Er zijn een heleboel verzamelaars op dit forum geloof ik . . . er zijn een stuk of 9 wachtenden voor u |
|
|||
|
|||
deze verzamelaar wacht ook op uitslag van zijn PB ....
Last edited by Alberto : 01-03-2009 at 21:53. |
|
|||
|
|||
Interesse in Fire and Ice deur! zie je pb!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je hier een foto van ? en wat is de staat van de pootjes ?
|
||||
|
||||
toevallig nog usa achterlichten+ fittingen voor een golf mkII
|
|||
|
|||
Quote:
Helaas, helaas . . . die zijn inmiddels allemaal verspreid over NL |
|
|||
|
|||
Update 09-03 , dingen verwijderd en toegevoegd . . .
|
|
||||
|
||||
tjonge jonge, ik dacht hij zet z'n vriendin te koop...
|
|||
|
|||
Quote:
Die is tegen elk aannemelijk bod . . . een aangezien ik VERPLICHT vraagprijzen moet vermelden op dit forum, mag ik met haar hier niet adverteren |
|
||||
|
||||
fire and ice bumper
is die f en i ori achterbumper er nog? ...en dus netjes? ik heb interesse!
Mail me ff waar je precies woont aub en als het mogelijk is met foto ('s) Rdam is namelijk zo'n 80 km voor mij... remi190@telfort.nl
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 Last edited by Vento Vice : 14-03-2009 at 09:35. |
|
||||
|
||||
Heb je mischien ook nog breed type ruitenwisser/richting aanwijzer hendels met mfa?
|
|||
|
|||
Quote:
Sorry, maar alles van de F&I is net verkocht . . . |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb ik nog liggen . . . |
|
|||
|
|||
Up . . .
De votexconsole kan bij animo ook eventueel weg, console voor de electrische raambediening ook . . . |
|
||||
|
||||
misschien hele stomme vraag, maar wat is nu precies verschil tussen votex en gewoon middenconsole ?
Groetjes |
|
||||
|
||||
Een votex console heeft 2 dinsleuven:
Handig voor instrumenten e.d. Die op de afbeelding heeft er ook een Votex instrumentenhouder inzitten, ligt ook klaar voor mijn GTI |
|
|||
|
|||
Quote:
en een paneeltje voor electrische ramen, ook dit is geen standaard optie. Arne bedankt voor het meedenken |
|
|||
|
|||
Heej heb je al foto's van die F&I deur rechts... die zou je ngo sturen maar tot op heden nog niks gehoort. M.v.g Joost
|