|
||||
|
||||
16" staal verbreden voor me type 1
Hey hallo,
Kheb nu al weer een tijdje me 16 inch opel staal onder me type 1 zitten.....Maar vind ze achter te ver naar binnen staan en wil ze eigenlijk gaan laten verbreden.... Maar hier dus nu mijn vraag!!!!!!Hoeveel moet ik ze verbreden zodat me wielen netjes gelijk met me schermen staan??? Wielen zijn nu 6,5 j 16 inch met de et waarde van 37 Khoor het wel.......
|
|||
|
|||
als je ze er nu onder hebt zitten kan je toch gewoon meten
makkelijker kan het niet denk ik ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
Gewoon meten inderdaad. Heb vandaag mijn mini velgen ook gepast en gemeten, laat ze achter 5.5 cm verbreden en voor 3.5. Dan staan ze beiden dus vlak met de wielranden.
Alleen zijn de mini staal velgen maar 5,5 j dus je zult zelf echt even aan het meten moeten, Grts Ronald
|
||||
|
||||
Ja meten dat zou ik ook even moeten doen eigenlijk..Maar ik dacht misschien heeft iemand het al gedaan met dezelfde wielen en kon me vertellen van hoe en wat....
Greetzzzzzzzz
|
||||
|
||||
ik heb eens 7,5j x15 gehad, onder mijn golf1, en dat liep met inveren aan.
|
|
|||
|
|||
ik heb nog wel 13inch verbreed staal liggen........
|
|||
|
|||
dat vraagt hij toch niet.....
|
|
|||
|
|||
Quote:
neen duh dat weet ik staat tog ook knipoog bij??