|
||||
|
||||
Random wheel post
Gewoon mooie pics met aparte wielen. Onder een auto of los. Niet alleen BBS, mag wel natuurlijk! En het hoeft ook niet perse onder een vw te zitten.-
Last edited by evilnyntje : 24-02-2009 at 17:44. |
|
||||
|
||||
Dit vind ik wel een leuke velg, zou dit beetje staan onder een fox. |
|
||||
|
||||
blijven toppertjes!
wie weet er trouwens nog een setje van deze schatjes? wil ze serieus hebben
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
staat een setje op MP voor 100.- stuurde ernst me door van de week. Ik wil ze ook al een tijdje hebben.. gepolijste randen en ge-airbrushte care-bear harten
|
||||
|
||||
Hopelijk heb ik ze rond april binnen
|
|
||||
|
||||
Steiner-rad of hoe heten die dingen?? stond een paar jaar terug een mk1 golf op w-see met die dingen
|
||||
|
||||
Ga je de echte Steiners bestellen of RDW's Ironcross wheel? Scheelt ong. 1500 euro per set
|
||||
|
||||
deze wil ik al zo lang in 13'' |
|
||||
|
||||
De RDW's 1500... scheelt het niet maar de "echte" steiners zijn niet te vinden ( 50 sets maar of zo) had setje RDW's gevonden in noorwegen die was iets van 3600,-
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kan ze niet vinden... staan ze er nog? linkje? en je hebt ze in 13" en 14" toch? zoek de 14 natuurlijk
|
||||
|
||||
Heb deze al een tijd in de schuur liggen 8 en 9 inch breed en steek 5x120. Zijn als nieuw. Even kieken voor adapters van 5x112 naar 5x120 ..............kunnen ze onder de Benz
Het zijn Rials, 16inch groot en komen onder een race BMW vandaan.
i refuse to tiptoe thru life just to arrive safely at my death Last edited by Dasher : 25-02-2009 at 12:38. |
|
||||
|
||||
rialletjes... zijn er ook gewoon in 5x112.. moeten die dingen kosten voor de bmw mannen?
|
||||
|
||||
Quote:
Are you tokkie to me?
|
||||
|
||||
jup
|
||||
|
||||
Als iedereen nou ook ff merk / gegevens erbij zet hebben anderen er ook nog wat aan
|
||||
|
||||
Als ze dat weten dan, ik kom soms coole pics tegen zonder info, dus hoeft er niet perse bij.
|