|
|||
|
|||
zilver grijze golf 1
hey
ik heb een golf 1 uit 82 staan die me nu een beetje in de weg gaat staan. ik moet namelijk binnenkort mijn garage uit en heb dus geen plek meer voor m. het is een golfje 1 uit 82 1.5 blokje met een automaat bak. hij is deukvrij, heeft aan de onderkant van het motorkapje roest.(voor het mooie mag er wel een ander motorkapje op.) verder gewoon hard. verder is het een leuk wagentje. het vervelende van dit wagentje is dat wanneer hij warm is hij wel eens wil afslaan. Het lijkt me een kleine storing maar omdat ik nu geen plek meer heb kan ik het niet uitzoeken. wie heeft er interesse in een leuke golf1 (geen apk meer, stond al enige tijd in mijn garage) hoeft niet veel te kosten. als ik mijn boete kan dekken van 95 euro vind ik het al best. wie o wie?? laat het maar weten (06-54711690) groeten martin |
|
||||
|
||||
Verkocht, gegevens via persoonlijkbericht gestuurd
|
|
||||
|
||||
Shit, u zijt mij net een slag voor
Is de aanbieder al akkoord/heb je al antwoord ontvangen??
|
||||
|
||||
damn...
|
||||
|
||||
zo denken er meer over!
Wie het 1st komt het 1st maalt! Grtzzz
|
||||
|
||||
als Maikel hem komt halen moet je ff bellen Martin, ik wil die LT van ze wel ff in het echt zien :p
|
|||
|
|||
Quote:
ik ook wel ik geef je wel even een belletje |
|
||||
|
||||
Terwijl ik aan die fuking LT lig te lassen, scoort Maikel ff deze Golf. Bedankt he :p
|
|||
|
|||
damn ik zoek nog een mk1
|
|
||||
|
||||
staan er nog meer te koop hier op het forum... deze sluit ik, is verkocht