|
||||
|
||||
mischa's nwe ride
nou na vorige week de jetta te verkocht hebben is de zoektocht begonnen....wat zal het worden?
audi a4, passat b4,vento.... :roll: maar vandaag toch mijn nieuwe wagen gevonden :mrgreen: wel met toeval want ik kon de auto al van meerdere forums en was er direkt al weg van en zo werd hij mij toch aangeboden. dus vandaag bekeken en ook in het echt zeer strak 8) en alle historie aanwezig het is een vw vento 2.0GT geworden. de auto is al aardig naar mijn wens,uiteraard zal er nog wel het 1 en ander aan gepast worden. maar op dit moment staat die op abt 17inch velgen met 185-35-17 en zit er al een supersport schroefset onder. voor zijn koplampen in smoke versie gemonteerd en achter helder rood/zwart en gele mistpitjes en zwarte knipperlichten |
|
||||
|
||||
Netjes, heel wat anders dan je jetta(en toch stiekum ook weer niet)
Ik zou er idd niet veel meer aan veranderen, hooguit wat kleine details.
|
||||
|
||||
gefeli met de nieuwe aankoop, ziet er goed uit mooie vento
|
||||
|
||||
hij komt bij jullie uit de buurt anders, harkema!
|
|
||||
|
||||
nooit gezien iig valt anders wel op zo`n auto
|
|||
|
|||
van hertog Jan geweest ( Jan Alma )
|
|
|||
|
|||
netjes misch, binnenkort maar ff bekijken
|
|
|||
|
|||
mooi setje wielen er onder en het is een hele nette wagen !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Mooie auto vind die velgen nog niet zo gek staan, wel dik eigenlijk !!!
|
||||
|
||||
Quote:
En van tiefflieger, en daarvoor van Atze, laatstgenoemde heeft die auto naar NL geimporteerd.
|
||||
|
||||
Ik vind die velgen zo gaaf he....zijn voor een New Beetle eigenlijk toch?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Tussendoor nog van Oldscool. Wordt al een echte forumwhore. Neemt niet weg dat het een erg mooie auto is! Nog wel even flink ont-stickeren (dat staat wel zo cheap...)
|
||||
|
||||
Dik hoor, iig veel plezier ermee!
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja, dat klopt, die Oldscool heeft wat met dat LUCAR geloof ik te maken (zal daar wel werkzaam zijn of zelf's de eigenaar van die Firma) wat op de achterste kentekenplaathouder staat.
|
||||
|
||||
Hele dikke Vento zo met deze wielen eronder zeg!!
|
|||
|
|||
Heb je een PM gestuurd, heb nog wel wat onderdelen van deze Vento liggen...
|
|
||||
|
||||
inmiddels zijn de stickers verwijderd idd zowel van de kenteken houder als van de voorspoiler en achterbumper..
en vind het zelf ook dik staan de wielen maar ik vind persoonlijk de banden te plat want vind de auto te stug, inmiddels is de auto al 3cm omhoog en nog mag die wel iets meer comfort hebben dus of iemand moet intresse hebben in mijn wielen... of banden met inruil van een maat breder . |
|
||||
|
||||
nette auto (Y)
maar je signature kan echt niet meer (A) |
|
||||
|
||||
hele nette auto!!! op de Volksforum meeting even goed bekeken, wielen passen erg goed bij de auto!
Hier onder nog 2 plaatjes die ik toen heb geschoten...
|
||||
|
||||
:help: ik ga nu mischien sommige tegen het zere been schoppen...
maar de vento is mij te stug :???: ik heb de schroefset al 3cm omhoog gezet en tis iets beter maar nog niet echt olee... zou het helpen om de bumpstops in te korten? ik zat ook te denken aan andere banden :roll: maar zou het veel helpen? of andere keus andere velgen :ehh: maar ja wie neemt die van mij, en ruil is alleen een optie voor mij |