![]() |
|
|||
|
|||
![]() kom vanmorgen bij de auto druk op de knop van open trek de deur open zit op slot druk nog een keer deur los bende in de auto papieren door de auto heen
dashbordkastje opengebroken verder kijken dak stuk gesneden radio zat er niet in uit frusstratie hebben ze ook nog even een kras over de gehele linkerkant getrokken de hufters geschat schade bedrag ca 3500 euro gelukkig wel voor verzekert maar ga werken kansloze fotos ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Damm wat een hufters !
succes met het herstel !
|
||||
|
||||
![]() zwaar k*t zoiets
wat een klote streek, |
|
||||
|
||||
![]() Mooie klote streek, een geluk dat jer voor verzekerd bent.
|
|||
|
|||
![]() Wat stel K..........s
![]() Sterkte Frank |
|
||||
|
||||
![]() he gadver, wat zuur zeg! hoop dat het weer allemaal goed komt!
|
||||
|
||||
![]() Stelletje kanslozen, erg jammer dit.
|
|
||||
|
||||
![]() Heb hier echt geen woorden voor
![]() Ik snap echt niet wat dit voor nut heeft!
|
|||
|
|||
![]() Heel erg klote. Ik snap ook niet waarom ze het doen. Had het met mijn G40 toen ook, had hem nog geen week en ook een dikke kras erop.
Suc6 met verdere afhandling Frank. |
|
|||
|
|||
![]() dit is zuur man
![]() gelukkig ben je er voor verzekerd ! gr. martijn
|
|||
|
|||
![]() mooi kut man
![]() succes verder en hoop dat het alleemaal wordt vergoed.
|
||||
|
||||
![]() ![]() Sterkte ermee frank |
|
|||
|
|||
![]() lekker blonde, zulke gasten mogen ze vogelvrij verklaren van mij
|
|||
|
|||
![]() jezus man, wat een mongolen
|
|
|||
|
|||
![]() afschieten dat soort gasten
![]() sucses met de afhandeling en ik hoor het nog wel ![]() |
|
|||
|
|||
![]() nou de auto staat bij het schade bedrijf word morgen getaxeerd
dak en isolatie deken was ca 2000 euro excl montage spuit werk ca 1200 dus het gaat nog aardig in de papieren lopen |
|
||||
|
||||
![]() das niet zo mooi. de kl**tzakken.
|
|
||||
|
||||
![]() Klote zeg, sterkte, paar weken geleden is er ook een fijne kras op de zijkant van mijn auto gezet en op de auto van mijn vriendin
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zolang de verzekering alles dekt is het alleen "even erg vervelend", maar heb je dalijk wel een nieuw dakje en vers gespoten plaatwerk. Neemt niet weg dat dit gewoon compleet zinloos is. Dat mensen wat jatten vind ik al te triest, maar 't is dan een beetje zinloos om dan ook nog, zonder er zelf baat bij te hebben, andermans spullen te slopen. Wordt tijd dat dit gewoon eens wat harder wordt aangepakt. Je zou toch denken dat de verzekeringsmaatschappijen en het waarborgfonds zo langzaamaan eens bij de politie op de stoep gingen staan... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Das ook zwaar klote, het is altijd weer een hoop ellende, ondanks het feit dat het vergoed wordt. Twee weken geleden nog totaal zinloos een steen door de achterruit van m'n (ex)Bora. Auto stond al te koop, maar vandalismeschade (tegen de 1000 euro...) werdt niet vergoed...
![]() ![]()