|
||||
|
||||
Mr Sun
hallo,
Hierbij wou ik me maar even voorstellen na een tijdje wat rond te kijken hierzo . Mijn naam is Sander Nijmeijer 22 jaar ik woon in Heerenveen (friesland). Daar woon ik samen met mijn girlfriend ik heb een nog niet zo heel lang vw verleden heb nu ong 3 jaar mijn rijbewijs ben toen begonnen met de auto van mijn oma daarnaar sloeg het vw virus over hierbij een lijstje Mazda 323 1.6-16v 1994 Polo g40 1992 polo 6n 1.6-8v 1997 (daily) polo steilheck 1.3-8v 1986 (andere daily) De 6n ben ik al redelijk wat aan het opleuken geweest en ben er zelf wel tevreden over hierbij wat foto's zeggen vaak meer dan een verhaaltje het audi tt interieur lupo stuurtje de koffer met de weggewerkte audio mooi verlaagd De nieuwste aanwinst is de steilheck die heb ik voor maandje terug van collega overgekocht voor 100€ was apk afgekeurt viel achteraf reuze mee 1 nieuw bandje en de co was wat te hoog heb een uurtje rond gereden dat de motor goed warm was en toen was het precies goed dus nu mooi goedkoop rijden . Ben al wat begonnen met de verbouwing moet een retro style polotje worden ben nog een beetje wat ideetjes aan het opdoen word iedergeval binnekort gerold in mat weet nog niet echt welke kleur hierbij alvast wat foto's hoe hij er nu bij staat dit zijn tot dusver mijn auto's verder veranderingen hou ik jullie op de hoogte grtz sander
|
|||
|
|||
welkom, dikke polo's !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
TE Vet stuur in die polo
|
|
|||
|
|||
Welkom op het forum weer een frys, mooie polo !
|
||||
|
||||
fryslân boppe
|
||||
|
||||
en die steilheck is nog bijna belastingvrij ook..
welkom.
|
||||
|
||||
Welkom hier, mooie polo
|
||||
|
||||
Nette polows man!
|