|
|||
|
|||
Wolfsburg edition set compleet
Ombouwset voor wolfsburg edition one
Sliglachroom ramen (3 stuks ) Recaro's (2 stuks ) Deurpaneel+ achter paneel Achterbank Hoedeplank +dragers Logo's Vloerkleed voor + achter Alles compleet (behalve de BBS RM ) € 550 euro aleen dit weekend ,geen inruil mogelijk Last edited by Alberto : 14-03-2009 at 07:12. |
|
|||
|
|||
even in het zicht .....
|
|
|||
|
|||
Hey, verkoop je de recaro's ook los? zo ja, in welke staat zijn ze? heb je er foto's van?
groeten thomas |
|
||||
|
||||
Alberto heb je er ook wat foto's van de stoelen en de comlplete set heb wel interesse !
|
|||
|
|||
hier bij de stoelen de set gaat compleet weg , en helaas niet los (ps 1 stoel van de foto is al verkocht ) |
|
||||
|
||||
Alberto, neem aan dat je het eigenlijk wel weet:
Edition One Edition Blue Wolfsburg Edition is iets voor de Amerikaanse markt en niks bijzonders |
|
||||
|
||||
zit er gravering in de ramen?
Er zijn de stoelen onbeschadigd? Zo ja dan heb ik interesse, graag antwoord via pm.
|
|||
|
|||
Quote:
staat toch "wolfsburg edition one set" ? voor de meesten is dat het bekenste ..... Quote:
zonder kenteken zonder schade en netjes moet wel ff stofzuiger over heen Last edited by Alberto : 28-02-2009 at 08:50. |
|
|||
|
|||
niemand ?
|
|
|||
|
|||
Zeker wel je hebt PB
|
|
|||
|
|||
Quote:
inruil is wel mogelijk , maar mail wel ff een foto . zo dat ik ook kan zien wat ik moet inruilen |
|
|||
|
|||
Je hebt weer een Pbtje
|
|
||||
|
||||
heb je nog 1 zo'n losse recaro stoel (drivers side?)?
|
|||
|
|||
Quote:
nope sorry |
|
|||
|
|||
nog steeds in de aanbieding , dit weekend voor spot prijs af te halen
|
|
|||
|
|||
Kan je me die spotprijs mailen nicovanegmond@ziggo.nl
Zijn de deurpanelen in goede onbeschadigde staat?? Als de spotprijs echt een spotprijs wordt kom ik het morgen ochtend halen |
|
|||
|
|||
Quote:
vind het niet duur voor een compleete set tuurlijk is alles in goede onbeschadigde staat zo niet stond het er wel bij , we zitten hier niet op MP Nico |
|
|||
|
|||
Hoor net van moeder de vrouw dat morgen niet gaat lukken kan je het vast houden tot volgend weekeind
Als het moet wil ik je wel een aanbetaling doen dat je zekerheid hebt dat ik kom |
|
|||
|
|||
Quote:
mail het me maar Nico |
|
|||
|
|||
Nog ff een vraagje Albertus
Die deur panelen zijn zeker voor deuren met electrische ramen Zo ja heb je daar een oplossing voor Kan je mij aub even een mailtje sturen zodat ik je mail adres heb ? Ik heb je mail adres helaas niet meer |