|
||||
|
||||
Mk1 GTI , NL
|
|
||||
|
||||
Wil je niet je uit je droom helpen...maar is geen 'NL auto'...
1e toelating in NL in 1987
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
prijs is niet gek
|
||||
|
||||
Staat er al een mooi tijdje op. Normaal voor die prijs zou je zeggen dat hij wel gelijk verkocht word.
|
||||
|
||||
"Wil je niet je uit je droom helpen...maar is geen 'NL auto'..."
Je hebt gelijk, ik had niet goed gekeken. |
|
|||
|
|||
hoe weet je dat het een buitenlandse auto is
ben benieuwd naar wou er heen om te kijken graag hoor ik het van jullie gr : kayatelecom |
|
||||
|
||||
Quote:
uhm, zoals hierboven gezegd: 1e toelating in NL in 1987
|
||||
|
||||
https://www.rdw.nl/Ovi/Paginas/Default.aspx
Bij RDW het kenteken (SG-60-NH) invoeren en kijken bij "historie" |
|
||||
|
||||
Bespaar je de moeite om bij deze te gaan kijken, is in slechte staat, staat ergens achterin een schuur zonder accu, hoop roest en scheve deuren etc
|
|
||||
|
||||
tegen mij zei die wat anders aan de foon ?
ik zou vorige week al gaan kijken , maar ik wil jou verhaal wel ff willen horen dan als dat zo`n slechte wagen is ik moet er 1,5 uur voor rijden dus
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had hem ook gebeld en hij zei dat het een mooie wagen was. Ik ging kijken stond ie achterin een schuur en had al lang niet meer gereden, zat geen accu in en rook als een muf hondehok. Er zit een raar bodykit op met daarboven uit verschillende roestblazen, dus wie weet wat erachter zit voor ellende. De deuren hingen scheef, voorschermen zaten vouwen in aan de bovenkant, en verder eigenlijk overal veel roest, deze auto moet echt uit mekaar getrokken worden, wattie vraagt lijkt misschien niet zoveel geld maar je zal er een hoop in moeten investeren (was teveel naar mijn zin) om hem weer picobello te krijgen. Ik weet dus niet hoe die loopt want laten lopen kon niet (hij had geen tijd) |