|
|||
|
|||
kent iemand deze golf??
is deze golf ook bekent hier?
ik hoor het graag. Last edited by Tjaap : 16-02-2009 at 11:21. |
|
||||
|
||||
lastig zonder kenteken.. zijn veel zilvere golf 1
|
||||
|
||||
zegt mij zo niks. zijn dat Rials?
|
||||
|
||||
is niet te zeggen zo. denk wel dak em ergens van ken. waar staat ie?
|
||||
|
||||
aan de huizen op de achtergrond te zien.... noord noord-holland
|
|||
|
|||
auto
hoi,
de auto staat in friesland maar de jongen zelf woont in amsterdam.hij heet frank.kan de auto kopen en vroeg mij af of iemand meer kon vertellen over deze auto. wielen zijn van bbs is mij verteld. kenteken weet ik ook niet. gr roland Last edited by Golf1onderdelen : 16-02-2009 at 12:47. |
|
|||
|
|||
gewoon zelf gaan kijken lijkt me het makkelijkst. kun je zelf zien of het wat is. veel beter dan als een afkraak topic erover te openen
Last edited by lager : 16-02-2009 at 14:42. |
|
|||
|
|||
Hoe koop je hem ,voor de handel of voor je zelf.
Denk dat jij als handelaar genoeg kijk hebt of het wat is of niet. Assen -Friesland is het einde van de wereld niet,dus gewoon zelf ff kijken |
|
||||
|
||||
Heeft al in 2006 te koop gestaan op marktplaats vraagprijs was toen 4700 Euro met deze tekst er bij (heb nog wel meer foto's van de auto,hat hij mij gemailt):
Aangeboden golf gti mk1 van 1984, in 2001 gerestaureerd en sindsdien niet meer dan 4000km mee gereden en altijd binnen gestaan. Echt een liefhebbersauto! De kilometer stand is rond de 240.000 en het motortje loopt nog prima en klinkt fantastisch. Over de prijs valt te praten maar hij staat niet in de weg dus geen onzinbiedingen!!!! Prijs: € 4.700,00 Datum: 10-05-06, 15:30 |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
de Linker deur is overgespoten,zit wat kleur verschil in,dat vertelde de verkoper mij toen.
wand ik hat er toen ook wel belang bij. golfcabriolet... |
|
|||
|
|||
gewoon gaan kijken lijkt me ipv ....zo topic.
|
|
|||
|
|||
golf gti
ja natuurlijk weet ik dat je beter kunt gaan kijken.
maar wie weet komt er zo nog iets naar boven. en is het gaan kijken misschien overbodig.\ had zaterdag al een afspraak gemaakt maar er was iets tussen gekomen. de prijs b.v. tegen mij zei hij beneden de 5000,- gaat hij niet weg en in '06 kon over 4700,- nog gepraat worden. over kleur verschil heeft hij het bij mij niet over gehad. al die foto's komen mij wel bekent voor koop de auto niet voor de handel. wil er mee naar oostenrijk in mei en zoek daarom een goede nette auto.maar twijvel daar nog over. kan het geld ook nog in een project stoppen wat ik nog heb staan en volgend jaar met een type 1 heen rijden. echt een goede originele gti vinden is moeilijker dan gedacht. en deze auto + gti kenmerk aanbrengen wat spuiten kw schroefset en wat wielen dan kost hij ook al wel 9000,- voor een originele nl gti had ik het er wel voor over maar voor deze?? in ieder geval bedankt voor jullie reactie's ik ga nadenken of ik nog ga kijken. en misschien komt er nog iets anders te koop?? |
|
|||
|
|||
gewoon gaan kijken. en als hij te duur voor je is niet gaan doen.. zegt meer als hele verhalen hier,,,,,,,.
Last edited by lager : 16-02-2009 at 20:50. |
|
||||
|
||||
issie van jou Lager? of tik je gewoon graag 3x hetzelfde bericht?
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
ik heb geen golf te koop? . niet zeiken gewoon gaan kijken . of te duur gewoon niet gaan
|
|
||||
|
||||
4X...
Ik heb nog geen gezeik gezien, maar moet je eens zien hoeveel info er al boven water komt in een paar posts,,.... Ik snap je probleem niet?
|
|||
|
|||
komt vanzelf let maar op. foto,s van 2006 we leven nu in 2009. ik heb geen probleem? succes..
|