|
||||
|
||||
Mijn Golf mk2
Hier een link van mijn golf mk2 voor belangstellende.
DIT KEER TE KOOP MET NIEUWE APK! http://auto.marktplaats.nl/volkswag...D%3D&fs=1#photo Natuurlijk zal ik van de week ook even hier een verkoopthread aanmaken Groeten siem, (hoop dat de link werkt, anders gaarne even hulp )
|
||||
|
||||
link werkt.
|
|
||||
|
||||
wat betekent dit:
(no; gti,bbs,vr6,oldschool) dat dat er allemaal niet op zit? |
|
|||
|
|||
Quote:
gewoon om aandacht te trekken. En het is ook voor zoektermen. Ik vind het zelf ook belachelijk dat men het erbij zet. |
|
||||
|
||||
Vindt het zelf wel makkelijk,
Op marktplaats worden zoveel auto's aangeboden, waaronder ook in de rubriek volkswagen. Als je er dan een aantal zoektermen er neer zet zodat je auto wat vaker naar voren komt is dit nooit verkeerd. Je wilt je auto toch verkopen, en als dit erbij helpt. Maar goed het gaat tenslotte om de auto, en niet de titel.
|
||||
|
||||
Misgien handig om wat meer in de advertentie te vermelden, o.a. motorinhoud, kilometerstand, bouwjaar en nog meer van die dingen die wel van belang zijn...
|
||||
|
||||
staat volgens mij boven in de advertentie (op mp)
Hier zet ik hem van de week ook te koop. Net op de brug gehad voor de apk, afkeur punten: -fusee -1 handremkabel -stuurstanghoes Dit wordt aankomende zaterdag allemaal weer nieuw vervangen (voor de belangstellende)