|
||||
|
||||
Golf 2 deuren, grills en complete kas
voor een vriend heb ik volgende onderdelen te koop aan te bieden:
2 grillen voor een Golf 2 beide met rode rand, hoewel er bij 1 van beide het geschilderd lijkt te zijn. 1 grill is comlpleet met logo en en verstralers van Hella (standaard) de andere heeft er 1 waarvan het glas gebarsten is en geen logo de complete is dus met logo, vertralers en bekende rode rand op de grill de volledige vraagt ie 30 euro, de andere 15 euro dan heb ik 3 deuren liggen. de 2 voordeuren (links en rechts) en de rechtse achterdeur. allemaal volledig geplamuurd, geschuurd en in de grondverf gezet. niet alleen de buitenkant is gedaan, ook de binnenkant is gedaan. per stuk vraagt hij 130 euro wegens het vele werk erin zit, de prijs is eventueel licht bespreekbaar. daarnaast heb hij een volledig kas van een golf 2 staan, zonder roest of deuken, het enige wat in deze wagen ontbreekt is de motor en het stuurhuis. verder is hij compleet en ideaal als donor of nieuw project. het best is wel dat deze opgehaald word met een aanhangwagen denk ik. prijs volgt nog. eventuele foto's volgen maandag want dan ga ik er naartoe. info en vragen kan je uiteraard stellen via carlo.vergauwen@skynet.be |