#1
|
||||
|
||||
webers; lange of korte inlaat?
Wie kan mij vertellen wat de voor cq nadelen zijn van een lang of kort inlaatspruitsuk voor 45 mm webers op een 2.0 16v (abf) motor?
|
#2
|
||||
|
||||
dacht dat die 45ers voor mij waren? :p
__________________
Quote:
|
#3
|
||||
|
||||
vraag ut maar aan serge pot.die kan je er alles over vertellen.
__________________
W@man in volkswagen mk1 |
#4
|
||||
|
||||
jij begint maar met 40mm, moet blij zijn dat ik iets voor je hebt. Maar eerst moet lt klaar. Heb net motor in m'n gx gelegt.
|
#5
|
||||
|
||||
yippie, duurde net geen jaar....
__________________
Quote:
|
#6
|
||||
|
||||
lange inlaat: veel koppel onderin, minder vermogen bovenin
korte inlaat: veel vermogen bovenin, belabberd onderin
__________________
|
#7
|
||||
|
||||
is er voldoende ruimte in een golf 1 om lange inlaten te monteren?
|
#8
|
||||
|
||||
[mod] even topics samengevoegd, de twee liepen langs elkaar heen [/mod]
__________________
Quote:
|
#9
|
|||
|
|||
Met een korte inlaat is de motor volgens mij ook wat directer.
__________________
Restauratie van mijn 1974 Swallowtail |
#10
|
||||
|
||||
Quote:
LOL, een compleet blok er UIT halen duurt bij hem nog geen half uur :p
__________________
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. |
#11
|
||||
|
||||
idd korte inlaat is wat directer op het gas .het verlies onderin zou ik compenseren door lange kelken aan de voor zijde van de carbs
__________________
kopbewerking ,pm |