|
||||
|
||||
fuseekogelhoezen?????
hallo allemaal ik ben samen met een maatje aan een kever (bj.82) begonnen...
maar nou ben ik tot de ontdekking gekomen dat de fuseekogelhoezen helemaal naar de klote zijn.... weet iemand een adres waar we deze kunnen kopen want we willen deze wel gaan vervangen... en tevens waar we aan nieuwe remschoenen voor kunnen komen en de veren want de bevestigings veertjes van de remschoenen zijn ook overleden... hoop dat jullie ons verder kunnen helpen gaarne reactie op m'n hotmail jan_rode16v@hotmail.com alvast onwijs bedankt jan |
|
||||
|
||||
www.paruzzi.nl en dan webwinkel.
Volgende werkdag thuisbezorgd als je het op tijd besteld.
|
|||
|
|||
Ik weet niet hoelang die hoezen al kapot zijn maar als dat al een tijdje is komt er vocht en vuil in de kogel en dan raad ik je aan om de complete kogel tevervangen
|
|
||||
|
||||
ik weet niet waar je woont maar in Gorinchem zit de Wago, Avelingen West 9, Gorinchem. Die hebben veel op remmengebied en als er niet aan te komen is vulcaniseren ze nieuwe remvoering op de oude remschoenen. Deze worden dan ook gestraald en gespoten. Weer als nieuw dus. En ze hebben ook universele fuseekogelhoesjes.
Arjan |
|
||||
|
||||
Normaal gesproken kun je bij een beetje auto materialenzaak gewoon verschillende maten hoezen kopen met klemmentjes.