|
||||
|
||||
BarndoorMafia op bezoek
Na mijn trip naar de Barndoormafia in LA van vorig jaar (zie mijn site) was het de afgelopen weken mijn beurt om wat terug te doen..
Eerst kwam "Uzi" langs. Eigenaar van een 53'er kombi en een 54'er panel (en nog veel fucking meer ) Hij ging met z'n verloofde door scandinavië touren en bleef een nachtje logeren.Deze week kwam "Il Capo" De Baas! Hier liet volkswouter hem wat van z'n literatuurverzameling zien. Later in de week leek het wel een minimeeting voor de deur :biggrin: Juanito (hij heet Johnny, half mexicaans) vond miss M d'r fastback erg mooi. Nachtfoto's kick ass Last edited by keverpech : 27-09-2004 at 20:58. |
|
||||
|
||||
hoop ouwe rommel.........
|
|
||||
|
||||
GOED BEZIG
Was gezellig gozer !!
|
||||
|
||||
Ja was inderdaad gezellig ,ik kan niet wachten om naar de USA te gaan.
|
||||
|
||||
Gave auto's allemaal bij elkaar, maaruh die speakers zijn ook niet voor de poes!
Grtzzz
|
||||
|
||||
2 X Thanks!
|