|
|||
|
|||
ervaringen met een cabrio als daily
Hey,
Ik zoek al een tijdje naar een leuke golf 1/2 en kom daarbij geregeld leuke cabrio's tegen voor een zacht prijsje. Zijn deze wagens geschikt als daily en kan gewoon voor de deur zetten? En hoe zit het met de geluidsproductie van deze wagens bij snelheden tussen de 100-120 op de snelweg. Dan heb ik voor de eigenaren van een cabrio in de grote steden ook nog een vraag hoe het zit met vandalisme aan de cabriokap want dat is toch een ding wat me bezig houd en me eigenlijk afschikt aangezien ik geen garagebox of iets heb. |
|
||||
|
||||
Ik zou gewoon je Puch es een keertje maken.
|
|
||||
|
||||
nou ja, een schrale troost.. een gewone golf, daar ben je ook zo binnen via de deurklink..da's nog makkelijker in te breken dan via het cabriodak..
maar als daily prima, mits je een goed waterdicht dak hebt.. |
|
||||
|
||||
En niet vergeten dat je in de winter ook weleens de binnenkant van de ruiten moet krabben
|
|||
|
|||
mjah , dat heb je met gewone autos ook soms dus dat zegt niks .
ik rijd zelf er nooit mee in de winter . niet meer althans . maar het gaat prima mijn mening is dat een cabby met isolatie int dak warmer is dan een normale golf . maar hij is net zo sterk / gevoelig als een normale auto , alleen ja ,het dak .... je hebt altijd van die verdriet zakken die het grappig vinden om een dak van € 900 + open te rijten .... dat is je risico denk ik . voor de rest ,als je een goed motortje hebt ,is er gewoon prima mee te karren. rijden er hier in de buurt van amerongen maar zo een stuk of 5 het hele jaar door .
|
||||
|
||||
Ik gebruik de mk1 cabrio als daily, absoluut geen problemen mee. Ik gebruik hem ook gewoon in de winter.