|
|||
|
|||
Harten andere kleur of niet?
Volgende week zaterdag gaan ik mijn velgen wegbrengen naar Cultwheels om de velgranden opnieuw hoogglans te polijsten.
Ook wil ik er nieuwe boutjes in laten zetten waarschijnlijk gouden. Dat zal een hele verbetering zijn, maar ik twijfel nog of ik ook de velgharten een andere kleur moet spuiten. Ze zijn nu zilver. Ze komen onder een metallic zwarte polo. In ieder geval wil ik ze niet zwart. Tis wel mooi maar wordt een beetje eentonig vind ik. Het zilver zelf vind ik ook niet gek staan en zorgt ervoor dat alles beetje netjes oogt en niet overdreven. Misschien dat iemand een fotoshop wil maken met de velgharten in het antraciet (gun metal) Kris. |
|
||||
|
||||
Persoonlijk zou ik niet voor gouden boutjes gaan...of je moet uit Suriname komen.....(nee plaats niemand in een hokje )
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik toch de harten lekker zilver laat, en de boutjes goud doe.
Net als op de originele cult velgen: Ik mis ook 1 naafdopje dus ik bestel meteen 4 nieuwe bij de RSL fabriekant. Kris. |
|
||||
|
||||
Quote:
DOEN! en niet anders
|
||||
|
||||
Of het hart ook goud..
|
||||
|
||||
Ik vind zwart mooi!!
Blauw heb ik ook.. (LA5Y) Allemaal done by Cultwheels.
|
||||
|
||||
Quote:
Hey pas op jij he anders stuur ik mijn vrouwtje op je af Zou de wielen persoonlijk heel licht zilver laten spuiten met een hele grove korrel metalic erin,chrome boutjes,hoogglans randen. |