|
|||
|
|||
schroefset probleem.
Vandaag een schroefset gemonteerd (tec) onder mijn 86er Golf 1.3.
Achter is alles goed, maar aan de voorkant is er een probleem. Alles wat er tussen hoort zit er tussen, alles lijkt vast te zitten maar toch kan ik de schroefpoot als de auto opgekrikt is zo een cm of 5 naar boven en beneden bewegen... Als het zooitje op de grond staat komt die ronde schijf onder de motorkap (waar de bovenste bout in zit dus) een aantal cm omhoog. Hier is dus niet mee te rijden omdat er aan alle kanten speling opzit... Iemand enig idee wat er is misgegaan ? |
|
||||
|
||||
Uhm, voor zover ik het snap klopt dat, is bij mij namelijk ook het geval. En zit exact hetzelfde bij de Cabrio van mijn vader, en de mk2 16v die hier op de oprit staat.
|
|
||||
|
||||
Dat hij omhoog komt heb ik ook.(bij motorruimte) was zelfs bij ori
Is er niet toevallig een extra korte veer bijgeleverd? Die moet soms er ook bij na het verstellen
|
||||
|
||||
Wanneer de veer onder spanning staat als de auto opgekrikt is en je kunt dan de hele poot nog op en neer bewegen, dan is je lager bovenin gewoon helemaal versleten. Gewoon even complete set halen en dan ben je waarschijnlijk van alle problemen af.
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk zit de draadbus met die 2 sleufjes er i niet goed vast, waardoor je toplager niet goed aangedraaid zit.
Grz Niels
|
||||
|
||||
Quote:
Wat Airrider al zegt ff nieuwe toplagers erop zetten dan moet het weer goed zijn heb bij mijn corrado zelfde probleem moet ik ook nog ff bij.
|
|||
|
|||
Custombug gaat door voor de koelkast, die bus met de 2 sleufjes zat niet goed vast.
Nu konden we het toplager vaster draaien en is het probleem opgelost... |